Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Sunday, May 2, 2010

Edisi Jalan2 Ke Blog 'MissNeelopher'


Dalam kesemputan internet 2 hari ni, aku teruskan jua edisi jalan2 ke blog 'MissNeelopher'. Tq ya tinggalkan komen di Geng Blogger & sudi terima aku utk jalan2 ke blog anda. Amat2 aku hargai.


MissNeelopher...emm agak unik juga nama beliau ni ye. Nama aku pakai utk blog ni, Maya je. Ringkas & senang ingat kot..he3. Tadi jalan2 ke blog beliau. Cantik juga layoutnya. Sambil baca entry di blog beliau, sambil tu juga kita disajikan dengan alunan melodi yang indah. Suka dengar. Dari tadi aku buka blog beliau, sambil tunggu loading gambar atas tu.


Biasalah internet semput, so lama loadingnya. Sambil tu baca2 entry 10 Penyakit yang Lucu Dan Pelik. Memang lucu & pelik pun. Macam2lah jenis penyakit tu ya. Ada juga macam tu kat dunia ni. Siapa agaknya yang pernah alaminya ye?


Gambar yang paling aku suka tengok kat blog MissNeelopher ni ialah perempuan yang duduk kaki berbelit ni. Entah macam manalah buat kaki macam tu ye?




Entry untuk gambar atas tu memang panas....hey perempuan, sila blah kalau dah tau dia suami orang !!. Marah betul MissNeelopher ni. Semacam ada sesuatu berlaku pula. Kalau aku pun, jumpa perempuan tak malu yang suka rampas suami orang & mata duitan. Memang aku angin dibuatnya. Memang tak tahu malulah perempuan macam ni kan. Belum kena lagi tu. Tak pe setiap perbuatan ada pembalasannya. Sabar jelah, MissNeelopher ye. Manusia biasalah macam tu. Oklah tu je.

6 comments:

Roxy zai said...

jgn lupa jalan2 kat blog saya juga^_^

.::WaNiE::. said...

kaki belit belit / kaki belit?

kekekekek

miss neelopher said...

eheh tenz maya usha my belog.. appreciate that.. :))

Admin said...

ok sy akn usha blog roxy ye...
sama2 missneelopher...
wah wanie dah tukar pic npk

kembatolo™ said...

dengki lah kalo macam ni..sila lawat blog saya jugak..haha

Admin said...

ok kembatolo...akn myusul..tq ya

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."