Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Sunday, May 9, 2010

Jangan Miang Sangat Boleh Tak, Kena Tampar Baru Tau!

Geram betul aku dibuatnyaaa



Benci betullah aku dengan laki miang ni. Tak de kerja lain ka. Nak kacau orang je. Aku tak mangharap sangat kata2 pujian yang bernada gatal. Naik meluah aku dengar tau. Simpan je kata2 tu buat perempuan lain. 


Kalau aku dah tak tahan, asyik engko cakap benda2 yang mengelikan. Siap. Aku tampar mulut tu. Tak pun melayang pingan kat kantin tu kat muka engko. Baru padan muka. Geram betul aku dibuatnya dengan sikap laki macam ni. Nasib aku masih bersabar lagi. Kalau makin melampau, siaplah. Tunggu je. Fuh….garang betul aku ni…ha2.

4 comments:

Miss Izah Mohamed said...

tonyoh je ngn cili mulut dia tu... tgk panas bape lame

Admin said...

itulah...nk jd garang pun payah, tk garang pun payah...

kembatolo™ said...

mak aih..sah memang garang..
tertelan lebah ke?haha

Admin said...

mn de...ha2...

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."