Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Saturday, May 8, 2010

Wahai Suami, Kenapa Bila Naik Angin Terus Nak Dera & Bunuh Isteri?


 Credit:Google

Masa indah bercinta dulu bukan main romantis. Janji akan jaga sehidup semati. Cinta sampai nak rak. Sayang bukan main lagi. Sehari tak jumpa, rindu sangat. Di awal pkahwinan pun macam tu. Tapi bila dah beranak pinak, lain pula ceritanya.


Bila naik angin isteri jadi mangsa. Kalau cemburu tu jangan melampau sangat sampai nak bunuh isteri. Cubalah berbincang. Kan menyesal akhirnya. Tak berguna juga, dah terlambat.


Bagi suami yang dera or simbah asid kepada isteri tu sebab tak layan nafsu seks. Memang kurang ajar. Yelah ada sebabnya isteri tak layan. Sakit ke apa. Tak boleh nak faham ke. Jangan ingat isteri tu tempat lepas nafsu je. Sukahati & bila2 masa nak buat ikut kemahuan sendiri.


Sebenarnya banyak lagi kes macam ni. Itulah manusia bila terikut2 sangat perasaan amarah & godaan syaitan. Sampai sanggup layan isteri sebegitu teruk. Kalau isteri tu buat salah ke apa. Tegurlah cara baik. Jangan ambil jalan mudah dengan dera or bunuh.


Seram juga bila fikir2kan. Nak kahwin ke tak nak. Jalan hidup kita perempuan ni payah betul. Doakan jelah agar kita semua dilindungi Tuhan & dapat suami yang baik. Amen.

7 comments:

secret said...

emm...mcm2 mslh skrg....hope dpt suami oklah

Admin said...

doa2kanlah ye...

the sastraboy said...

amin..(=

safiyyahosman said...

minta simpang..huhuhuh
gud entry babe..

Admin said...

tq...happy sll

kembatolo™ said...

padah apabila suami tak berpegang pada agama.nau'zubillah..kepada pompuan2 di luar sana, waspadalah dalam memilih..hehe

Admin said...

itulah kembatolo...ms time cinta mmg baik...mmg payah nk pilih...tk npk bila nk buat jahat...minta dijauhkan je.

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."