Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Tuesday, May 4, 2010

Broadband...Kalau Tak Buat Pasal Boleh Tak? Lembap Betullah!

Geramnyeeeeeeeee


Naik geram betul aku dengan broadband Celcom malam ni. Lembap tahap gaban dah ni. Nak jenguh2 blog member lain pun payah. Loadingnya lebih lambat dari kura2 yang berlumba dengan rabbit lagi tu. Sabar jelah.



Kadang2 fikir mahu je tukar pada P1 W1max. Tapi risau sini tak ada. Nanti rugi pula belinya. Siapa yang pernah guna P1 W1max ni? Ada okkah dari broadband seperti celcom, digi & maxis yang kadang2 mbuat aku naik gila.............eeeeeeeeeeee...geram betul.

6 comments:

Ismail Noh said...

Takut betul nak ambik berokband nih, maxis celcom, digi semua kata lembab..menyesal je nanti kalau beli..

http://akuismailnoh.blogspot.com/

@juera said...

sy pkai celcom broadband ok jer..depends area kot..

Nisaeciz said...

sejak sayang buah hati saya kata berukband ni agak lembab, saya tak berani nak beli. heheh

NISECA suka merapu

DIA SHOW GAMBAR TAK AYU AKU

rEd said...

dh habis quota kot...celcom klu x silap quota dia takat 5gb je sebulan..tpi bru awal bulankan xkan dh habis..

nabil_potter said...

betul2..tak tahu nak cakap broadband ok ke tak..

Admin said...

itulah..payah btl...mmg ada terima sms ckp habis quota...tp tkkan awal sgt dah habis....bosan btl mcm ni

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."