Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Thursday, May 13, 2010

Fantasi Bogel, Buat Seks...Fuh Lucahnye Blog Aku Ni, Siapalah Yang Rajin Cari Benda Ni Ye!



Keyword lucah minggu ni bertapa dalam rangkaian blog mayaku ni. Entah siapa agaknya yang mencari benda ni di blog aku ni. Sedangkan tak de pun yang lucah2 kelihatan. Adakah ia tersembunyi? Hahaha...aku pun tak tahu.


Keyword fantasi bogel, main malam pertama & buat seks, julung2 kali aku nampak kat analisis keyword blog aku ni. Rajin betullah orang cari benda ni semua ya. Apa yang menarik sangat? Entahlah. Biar mereka dengan dunia mereka. Apa aku peduli...amboi bahasa...terukkan?



Siapa yang terlibat dengan pencarian benda2 ni tampil ke hadapan. Aku nak saman kat dunia maya ni. Kalau nak cari jangan libatkan blog aku. Blog aku bebas seks tau..hahaha. Oklah, tak mau bebel banyak. Nanti bosan dengar...kan kawan2.

8 comments:

BudakHitam said...

dalam bahasa malaysia lak tu..macam2 la pengguna internet

nuRuLain_zAiNi said...

ish2...macam tu skali ek

Admin said...

itulah...fuh dashyat...hahaha

::ienafazlyna:: said...

hahhaha..cam ne leh sesat ke blog u nie??


korang suke mengomen??ape jom masuk mengomen kat bilik aku plak
Bilik Tidur Cik Puan Ienafazlyna

.::WaNiE::. said...

fantasi bogel

wakakakakakaka

Admin said...

entahlah...maybe ada tersangkutpaut...hahaha

Nisaeciz said...

haha. ni kes blog masih dara la ye. haha. biasa la org da GS. haha

NISECA suka merapu

Admin said...

mcm tu ka...emmm

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."