Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Monday, May 10, 2010

Apa Anda Rasa Bila Si Dia Kerap Nak Uji Cinta Anda?



 Credit:Google


Ada setengah orangkan, suka nak uji awek or pakwe mereka. Dengan alasan nak uji sejauhmana cinta & rindu si dia. Oh ya…yang saya maksudkan sini bukan uji cinta berunsur seks ye. Kita tengok aspek lain yang tak ada hubungkait dengan benda2 macam tu ok.


Ada seorang kawan saya ni suka sangat nak uji. Sampai ada suatu hari tu dia tak cari saya langsung. Saya fikir dia busy kerjalah. So buat biasalah. Tapi tergerak juga hati nak sms dia akhirnya. Biasalah selalu berhubung. Bila tak, rasa lain pula…he3.


Nak tau, rupa2nya dia sengaja nak uji saya. Nak tengok sejauhmana saya rindu dekat dia. Naik geram juga saya dibuatnya. Kerap juga dia buat sebegitu. Bosan betullah dibuatnya. Saya ni paling tak suka diuji macam tu. Lagipun ni kali ptama dibuat macam ni. Nasiblah dapat sabar lagi. 


Macam mana dengan anda? Pernah si dia uji anda dengan pelbagai kerenah untuk melihat sejauhmana cinta & rindu anda terhadapnya?  Adakah anda suka si dia buat demikian? Apa pula perasaan anda?

5 comments:

Alynn Notnot said...

kalo slalu sgt kena uji "aduh, dye ni lgsg tak percaye kat aku ke smpi nk uji2 ni?"

AISHA SAAD said...

i loikee!!
hahahaha.
baru thrill okk??
tapi si munchet aku tak suka menguji!
bosann.
bila aku uji dia, cecepatt sentapp!
heh.

Admin said...

haha..itulah...selalu sgt bosanlah mcm tu....kalau uji pkara yg mgeramkan mcm mn pula?

.::WaNiE::. said...

aku tak sesuai diuji sama ada aku tak layan langsung ujian tu ataupun sentap tak tentu pasal ahahah

Admin said...

oo..mcm tu...mmg bosan kena uji...nanti tk layan langsung baru tau...hahaha

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."