Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Tuesday, May 11, 2010

KFC Yang Melampau...Sila Baca!!

 Credit:Google

Eiii...melampau betul KFC ni. Adakah patut tunjuk badannya yang seksi kehitaman tu. Dahlah tu....fuh pedas sampai berasap aku dibuatnya. Tak patut, tak patut. Tak caya tengok.


KFC yang aku suruh member tapau tadi!




Aksi melampau inilah yang buat aku panas ni. Pedas melampau betul. Rupa2nya KFC yang member aku beli KFC yang ada lada hitam tu. Punyalah aku tak suka. Lebih suka yang biasa2 je.


Takkkkkkkk sukaaaaaaaaaaanye. Bila belek je KFC melampau ni. Fuh banyak betul lada hitam bsalut kat badannya. Makin berasap aku dibuatnya. Aku ni tak suka makan benda pedas sangat. Nanti sakit perut pula. Tapi terpaksa juga habiskan. Cuma tak sebersih biasalah. Banyak juga air aku bedal. 


Entah apa nama KFC melampau ni. Maybe sekarang promosi KFC lada hitam agaknya. Aku pun tak pasti. Biasalah agak ketinggalan sikit pasal benda ni. Lama tak makan KFC. Terfikir pula nak makan pula hari ni. Last2 dapt KFC melampau pula....he3. Sila makan!!

13 comments:

Aqma eUcaLypTus GurL said...

melampau sgt ke kepedasan dia? igt apa yang melampau tadi.. hihhi...

Nisaeciz said...

peh! inilah yang sedap! tapi sayang, on diet la fulak. tepaksa buat2 tak nampak kepsi. huhu

NISECA suka merapu

@juera said...

kfc mnde ni?hitam manis kulitnya.. pnh mkn lg hok lada hitam gini..sdp ke wehh?

MissNafa said...

alah..tak menggoda lagi dah rupe ayam KFC tue :(

akihiko said...

apsal hitam sangat ayam dia tuh
nak mkn pun x selera da

akihiko

dannyneutron said...

duhh.tgok kaler un ta brape minat lah.haha

Admin said...

hahaha..maybe sbb goreng dgn lada hitam...entahlah...tk brp sedap..pedas beb...tk tahu aku...kalau yg biasa pedas..biasa je bg mrk

Syahrul Iman said...

tengok colour ayam tu pown dah rasa mcm pedas..hehe

Admin said...

ya btl..hehehe

.:cEmmAh:. said...

bestlah kepci lada itam nih..i like!!!

kembatolo™ said...

kalo tanak pass kat sini jela..kat sini tong sampah,sumbat je pape pun,kompem habes..hahaha

Simon Seow said...

Tak sama rupa dengan iklan ia dalam suratkhabar. Aku tak makan KFC selalu, tak suka daging ayam ia yang kecik sangat tu.

Admin said...

ya ka...hahaha....rsnya mmg pedas....tk gemar sgt

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."