Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Tuesday, May 25, 2010

Perlukah Cinta Dicari? Tapi Nak Cari Kat Mana Ye!!


 Credit:Google


Memiliki perasaan cinta memang indah dan mengasyikkan. Lebih2 lagi bila cinta yang disemai selama ini berakhir di jinjing pelamin dan akhirnya membuahkan benih cinta yang comel2, yang pastinya akan menyeri dan mengindahkan lagi mahligai indah yang anda bina. 


Namun persoalannya perlukah cinta itu dicari? Aku sendiri pun tak tahu nak jawab macam mana. Kadang2 bila difikirkan cinta ni perlu juga dicari. Kalau tak cinta takkan datang sendiri. Memang ada yang datang sendiri tapi not semua. Tengok keadaan agaknya.


Tapi…masih ada tapinya. Cinta ni kadang2 juga tak boleh dicari sangat. Takut cinta tu lari. Betul ke? Entahlah payah betul bila bicara tentang cinta. Kadang2 terasa penat juga fikir. Ah buat biasa2 je..kan? Biar cinta tu datang sendiri lepas tu kita tangkap. Sumbat dalam hati tu. Biar tak terlepas lagi…he3.


Apa pula pendapat anda perlukah cinta dicari? Kalau perlu kenapa pula? Bagi sebab sikit ma. Siapa yang banyak pengalaman tu bagilah sikit pandangan ya.

6 comments:

Chik chuMeLL said...

emmm...topik yg menarik..chik pernah mencari cinta dan juga cinta itu dtg dgn sendirinya..pilihan yg kedua sgt best..cinta mane bleh dipaksakan..so,biar cinta itu berputik dgn sendirinya,bile dah timbul perasaan sayang dan kasih,akan timbul la cinta di hati..cepat2 lekat kt dalam hati,kunci rapat2..hehehe..

Admin said...

btl tu...kena simpan baik2 dlm hati

wadud@duad said...

hehe.. pasal cinta nie memang sah nak kata yang tepat.. so kalau saya, malas dan fobia, alasan sebab masih kuliah.. ekekekeke

Admin said...

kalau kuliah lain cerita...tp ada jg yg asyik bcinta pd zmn study ni....msg2 ada cara tsendiri...hehehe

secret said...

cinta perlu ke tak, tgk situasi juga agaknyalah....

Admin said...

maybelah...hehe3

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."