Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Wednesday, May 12, 2010

Cemburu Je, Nak Bunuh Orang...Tak Boleh Ke Bersabar Sikit!!

Ciannye...mangsa cemburu

Sekarang ni meletup2 kes pasal bunuh sebab cemburu punya hal. Minggu2 lepas kes torek kemaluan & sepak teranjang isteri sampai mati. Minggu ni kes bunuh laki pula, cemburu juga penyebabnya.


Bahaya betulkan ada perasaan cemburu sampai nak bunuh orang ni. Menakutkan betul. Minta dijauhkan perasaan yang baik ni. Bukan tak boleh cemburu tapi jangan sampai cemburu memakan diri. Buta hati hingga sanggup nak bunuh orang.


Kasihan dengan mangsa2 cemburu ni. Tak pasal2 kena bunuh free je. Entah apa nak jadi dengan manusia akhir zaman ni. Hilang pedoman & sikap sabar dah....jenuh nak komen banyak...ha2.



IPOH - Misteri kehilangan seorang pengusaha kedai besi lusuh sejak dua hari lalu terjawab apabila dia dijumpai mati dibunuh di sebuah hotel bajet di Pekan Baru di sini semalam.

Ketua Jabatan Siasatan Jenayah negeri, Datuk Dzuraidi Ibrahim berkata, mayat B. Thanaraja, 38, ditemui seorang petugas hotel selepas mangsa yang sepatutnya mendaftar keluar pada pukul 12 tengah hari, tidak berbuat demikian.

Jelasnya, mayat mangsa dijumpai dalam keadaan terlentang di atas lantai bilik hotel terbabit dengan beberapa kesan luka termasuk pada kemaluannya.

"Polis percaya pembunuhan ini dilakukan lebih daripada dua individu berdasarkan kesan kecederaan tersebut dan siasatan awal mendapati motif kejadian mungkin disebabkan cemburu," katanya pada sidang akhbar di sini semalam.

Harap maklum...jangan cemburu sampai mbunuh ye. Nanti merengkuk dalam penjara alamatnya. Tu baru kat dunia. Belum lagi kat akhirat kelak. Lagi dashyat pembalasannya...ingat2lah ye. Sama2 beringat.

12 comments:

.::WaNiE::. said...

yelah mcm tak berapa pikir panjang kan?

main bunuh-bunuh jek

isk ngeri

Admin said...

itulah payah btl manusia...mcmlah nyawa tu murah sgt

BudakHitam said...

cemburu? waa...sangat menakutkan...aishh

Admin said...

seram sejuk beb...hehehe

SyAmSuL AnUaR said...

zaman skrg, cemburu melampau...jd jngn cemburu sesangat....pkr2 lah...

Admin said...

yup...melampau sampai bunuh...isss...

✖ẅдẅд ѕчĦдϊΖд✖ said...

manusia skang xde sifat perikemanusian...

sedih tgk dunia skang..

Admin said...

itulah bila hilang pedoman

messyremo said...

org skang sume dah saiko2...

maklumla..
tekanan tinggi...
mcm2 nk pk..

Admin said...

maybe jugalah...emmm payah2

ASaDa RyutaRo said...

senang je kan.. x suka bunuh.. rasa x senang sket ngn orang lain, bunuh..

bapak senang nak bunuh orang skrg ni.
cam patahkan sayur kacang panjang jer..

semoga kita dijauhkan dari orang yang dah rosak hati ni..

cemburu membawa padah.

kembatolo™ said...

sangat ekstrem..haha..

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."