Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Friday, May 14, 2010

Bayar RM170 Dapat Layanan Seks Istimewa Sampai Ke Pagi........Gila Dah Ke?

Apa nak jadi dah perempuan zaman sekarang. Sampai sanggup jual maruah diri dengan harga RM170 je. Untuk satu malam...murahnya. Dahlah tu layanan seks istimewa sampai ke pagi. Gila ke buat macam tu. Entah apa mereka fikir aku pun tak tahu.


Yang melanggan tu pun, tak sedarkah. Kalau terkena AIDS baru tau. Baru nak ingat Tuhan. Dosa pahala. Masa buat bukan main syok lagi. Lupa itu ini. Alahai dunia.

JOHOR BAHRU - Bayar RM170 dapat layanan seks istimewa sampai ke pagi.

Itu pakej hebat yang ditawarkan oleh wanita warga asing yang bekerja sebagai pegawai perhubungan pelanggan (GRO) di sebuah kafe hiburan di Taman Gaya, Ulu Tiram di sini sejak setahun lalu.

Pelanggan didakwa hanya perlu mengeluarkan modal sebanyak RM170 bagi mendapatkan khidmat seks GRO di kafe hiburan itu atau lebih popular dengan gelaran 'awek kafe'.

Kafe yang beroperasi setiap hari itu membuka bisnesnya dari pukul 6 petang hingga pukul 2 pagi.

Memang dashyatkan perempuan yang buat macam tu. Emmmm.....tak pelah diri sendiri yang tanggung bukan orang lain. Maybe nak sara hidup diri agaknya. Yelah hidup makin tertekan. So, jalan singkat. Pilih itu lo. Entahlah...apa2 je.

4 comments:

kembatolo™ said...

dorang dah tak pikir guna otak kot..haha

Admin said...

agaknyalah...

Raybond said...

bila pikir guna kepala lutut.. dah la lutut takde otak..

Admin said...

hehe...entahlah..pyh nk ckp..

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."