Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Thursday, May 6, 2010

Chicken Chop Grill Sedapnyeeeeeee!!

Sekali sekala makan Chicken Chop Grill best jugakkan. Sedap sangat. Nasiblah tak sampai menjilat jari macam slogan KFC tu. Kalau tak, habis satu pingan tu aku jilat. Tak maulah. Tak ayu nanti. Control sikit...ha2.


Nilah juadah makan malam aku dengan member aku semalam. Apa macam? Terliur tak? Kalau tak bermaksud anda tak tergoda pun dengan makanan kat gambar...ha2. Jom makan!!



Harap maaf, gambar sikit kabur...biasalah handphone kamera murah katakan. Taklah macam handphone engko orang. Semua canggih2 & up-to-date lagi tu. Biasalah tak mampu nak beli mahal2 ni. Cukup pakai sudahlah...he2....ok jom tengok gambar Chicken Chop Grill yummy2 lagi!!


Sekali lagi ye!!



Simple tapi Chicken Chop Grill tpt nilah yg the best...setakat nilah.
Jom...order air juice pula.


Honey Drew & Watermelon Juice.

Rasa puas juga makan kat sini tau. Kalau dibandingkan tempat lain. Oh ya..lupa bagitau. Nama tempat makan ni 'Tom Corner'. Memang sentiasa ramai orang datang ke tempat makan ni. Sebab makanannya sedap & rasa kepuasannya.


Pernah juga makan kat tempat lain tapi sikit ayamnya & kadang2 tu tak ada campur kuah. Harga hampir sama je. Cuma kuantiti makanan & rasanya lain2. Biasalah lain2 orang buat. Nak tengok suasana tempat makan ni...tengok gambar bawah ni....aku ambil satu je.



Menarik bukan? Oklah.....nak sambung blogwalking ni. Jom jalan2. Nanti nak buat edisi jalan2 pula. Nak pergi blog mana satu ya. Tengok list kat Geng Blogger dulu...ok bye.

5 comments:

a d r e y n i e e l i s y a said...

uish..
memang bikin terliur lah dat grilled chicken chop...

huhuhu..
tmbh lagi minum ngan jus!!

Admin said...

hehe...jom makan

Aidi-Safuan said...

handphone sape yang up to date sangat tuh? handphone sape yang siap blackberry tuh? cepat cakap! :P

jfook said...

Wooowww....tempting..

Admin said...

siapa lagi kalau bukan aidi...huh nk bgtau ada blackberrylah tu...ha2

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."