Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Saturday, May 1, 2010

Edisi Jalan2 Ke Blog 'Semekar Kasih'

Alahai broadband, kenapalah time ni pula semput2. Geram betul aku dibuatnya. Nak buat edisi jalan2 pun tak dapat sangat. Kena tunggu lama loadingnya. Sabar jelah.


Tadi aku buka edisi jalan2 kat forum Geng Blogger. Saja je nak ikut Ben Ashaari kot. Taklah sangat. Saja nak luang masa lebih ke blog yang sudi menerima aku ni. Siapalah aku nak ikut Ben Ashaari ni. Tak layak beb. Buat biasa jelah. Ok ...jom jalan2 ke blog bawah ni:



Blog Semekar Kasih, blog kepunyaan Cikgu Isza yang memaparkan bermacam topik yang menarik untuk dibaca bersama. Kalau tak silap aku, aku kerap juga blogwalking ke blog beliau ni. Sebab beliau hampir tiap hari ada saja entry baru yang beliau pingkan di Geng Blogger mahupun Innit. Pasti ramai yang kenal beliaukan. Aku lebih tertarik dengan entry terbaru beliau ni 'Memilih Orang Yang Lebih Menyintai Kita'. Memang dalam bercinta kalau boleh kita pilihlah orang yang betul2 menyintai kita. Jangan pilih yang ambil kesempatan. Nanti naya je. 


Cikgu Isza amat bertuah kerana dapat suami yang penyayang. Tu yang aku tau dari entry beliau tu lah. Aku pun nak suami macam tu juga. Tapi payahlah nak lupakan yang lama. Namun kena paksa diri tu juga. Rasanya maybe aku akan pilih yang menyintai aku, walaupun aku belum menyintainya sepenuh hati. Entahlah...soal hati payah nak cakapkan. Maybe boleh minta pandangan Cikgu Isza dalam hal ni. Sebab beliau lebih berpengalaman.


Oklah....aku ni tak tau nak komen banyak. Kalau yang nak aku jalan2 ke blog anda. Bagilah link ye. Tiada apa2 syarat pun. Jalan2 sambil tambah ilmu & menjana idea baru untuk entry baru...betul tak. Oh ya, jgn lupa terjah blog 'Semekar Kasih' ni. Banyak cerita & info menarik sana. Chow dulu...he3

4 comments:

nughul said...

wak..nk terjah yea..meh laa bl0g picisan sy
hehe

Admin said...

boleh saja....tq

cikgu isza said...

hati sendiri kita boleh pujuk.. hati orang ni susahhh..

kalau kita pilih orang yg kita sayang tapi org tu ala2 sayang jer dengan kita.. nanti dia naik lemak.. yelah kan.. buat apa pun kita ok jer selalu sebab sayang kat dia.

Bila dah memilih orang yang menyayangi kita tu.. ajarkan diri untuk membalas kasih sayangnya.. jangan biarkan permata itu hilang kilaunya..

Admin said...

btl juga tu cikgu...cuma kdg2 hati payah btl..he3...anyway try nk terima org yg syg saya...

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."