Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Sunday, May 2, 2010

Mimpi Anda Berkasih Dengan Selebriti & Berkasih Dengan Buah Hati Teman Baikmu....Maksudnya!

Credit:Google

Enaknye dibuai mimpi indahkan? Kalau mimpi jumpa kekasih hati yang lama tak jumpa rasa tak mahu bangun2 dari tidur je. Ada pernah member aku mimpi kekasih dia sebab terlalu rindu sangatlah tu. Sebab itu terbawa2 ke alam mimpi. Itu yang aku rasalah. Mimpikan mainan tidur.


Apa pula maksud mimpi kalau anda berkasih dengan selebriti or berkasih dengan buah hati teman baik anda pula? Jom kita tengok apa maksud sebalik mimpi tu.....


Anda Berkasih Dengan Selebriti


Maksudnya:


'Mereka yang aktif dalam kehidupan seks tetapi dalam masa tertentu tidak mengadakan apa2 hubungan intim - sama ada kerana suami tidak bersamanya atau baru putus cinta - sering bermimpi menjalinkan hubungan dengan selebriti' kata Patricia Farrel, penulis How To Be Your Own Therapist.


Maksudnya, anda seringkali mahu adakan hubungan intim.....dan ini 'direalisasikan' oleh seorang selebriti terkenal seperti Brad Prit.


p/s: Emmm....macam tak betul je aku baca. Ye ke kalau mimpi selebriti sebab nak adakan hubungan intim. Macam tak logik pula aku rasa. Apa kata anda pula? Bagi komen sikit.



Anda Berkasih Dengan Buah Hati Teman Baikmu


Maksudnya:


Kalau anda bermimpi sebegini tak bermaksud anda akan merampas kekasih kawan anda. Si dia mungkin mempunyai perwatakan yang anda minati, namun tidak wujud dalam diri kekasihmu.


Menurut Holloway, penulis The Complete Dream Book, seringkali sesuatu mimpi itu 'meminjam' situasi darpada kehidupan seorang teman. Sekiranya temanmu mempunyai kekasih yang lebih spontan, lucu, sensitif & lebih berjaya daripada teman lelakimu, mimpi itu mungkin memberi gambaran bahawa kamu ingin si dia mempunyai sikap tersebut.


p/s: Oh...mcm tu maksudnya ye. Nampak gaya orang yang suka mimpi sebegini macam nak prefect je. Cubalah terima si dia tu seadanya...betul tak? Memanglah tak salah memgimpikan sesuatu yang lebih baik. Namun lebih elok menerima seseorang itu seadanya saja. 


Oh ya....AWAS.....kalau anda alami mimpi sebegini jangan pula anda gatal2 nak berkongsi dengan teman baik anda tu. Padah dibuatnya nanti...tau2 jelah.

4 comments:

Mr Rulez said...

klu mmpi ngn spupu..camner plak..

sj jer kasi empunya blog pening pala..hehe

Admin said...

haha..itu i blum pasti apa maksudnya...tk mau pening2...esok nk keje..he2

.::WaNiE::. said...

hmmm, mimpi ngan selebriti sebab nak adakan hubungan intim mmg kedengaran tak logik.

takpe skrg aku nak pegi kelentonng laki aku kata tadi aku mimpi berkasih dengan aaron aziz

wakakakakk

Admin said...

hahaha...u ni wanie..kelentong suami je keje...nasib suami ok...

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."