Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Saturday, May 22, 2010

Siapakah Pilihan Anda Untuk Juara AF8 Kali Ini? Adakah Shahir?


Semua orang bercakap pasal siapakah juara AF8 kali ini. Adakah Maulana......or Iwan.....or Shahir.....or Daus.....or Adira, satu2nya puteri dikelilingi 4 putera idaman..he3. Entahlah, siapalah menang agaknya ye.


Aku ni sebenarnya tak ikuti pun perkembangan AF8. Tengok persembahannya pun aku tak pernah. Kalau dulu adalah. Sekarang rasa malas pula. Buat entry ni pun, bukan apa, saja nak kepoh2 macam orang lain juga...ha2.


Tadi aku tengok kat news online KOSMO, kelebihan lebih memihak kepada Shahir, pelajar yang tersingkir pada minggu ketujuh dan diserap semula melalui undian AF masuk. 


Pelajar kelahiran Ipoh, Perak itu mempunyai pakej yang lengkap, rupa dan suara yang baik antara penyebab pengetua AF8 meramalkan Shahir sebagai juara AF8 di samping Adira.


"Shahir menjadi pelajar kegemaran dalam AF8, lihat sahajalah sorakan penonton ketika konsert dan dalam ramai-ramai pelajar mengapa dia yang dipilih penonton untuk undian AF masuk. 


"Shahir telah mempunyai peminatnya yang tersendiri, tidak kiralah bagaimana bentuk persembahnnya, dia tetap meraih sokongan yang tidak berbelah bagi daripada peminatnya," kata Norman.

Agak2nya Shahir dapat ke jadi Juara AF8 ni. Kita tunggu jelah jawapannya tak lama lagi. Aku nak nilai pun tak tahu.  Siapa2 pun menang tak bagi impak pun kat aku, sebab tu tak kisah agaknya...ha2. Bagi yang menang tahniah ye, yang kalah jangan merajuk. Cuba lagi. Peluang tak pergi ke mana selagi anda berusaha...ye ke ni?? Apa2 jelah.

4 comments:

balqis said...

shahir!
w/pun sy tak tgk AF. heee =)

Aidi-Safuan said...

KRU music buat lagu untuk diorang semua nih kan? so cam best lak. taun2 sebelum nih lagu hancuss jer

^^AnGGun^^ said...

Yes yes yes!!shahir juara af8..
*wewittt*

Admin said...

entahlah aidi....npk gaya semua pilih shahir....

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."