Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Sunday, May 2, 2010

Parti Lesbian Berleluasa....Geli Aku Dibuatnya, Kenapa Boleh Jadi Begini?

Lesbian, gay....makin ramai betul golongan ini sekarang. Apa nak jadi dengan dunia ni? Nanti kena laknat Tuhan, baru tau. T'ingat aku cerita pasal satu kaum sebegini masa zaman Nabi2 dulu. Aku ingat2 lupa. Tak tahu nak cerita macam mana. Nanti salah cerita payah pula. Ajaran sesat pula orang tuduh nanti...mati aku.


Mudah-mudahan golongan ni balik ke pangkal jalan. Tak elok buat perkara songsang sebegini. Dosa tau. Tuhan dah cipta anda sebaik-baik ciptaan-Nya. Last2 macam ni pula berlaku. Entah apa2lah manusia ni. Mintaklah dijauhkan dari kemungkaran Tuhan. Seram aku bila fikirkan pembalasan dari-Nya.



KUALA LUMPUR - Menari sambil menjilat tubuh pasangan masing-masing!

Itu antara aksi panas pengunjung sebuah pusat hiburan yang majoritinya golongan lesbian dan pengkid di Jalan Munshi Abdullah di sini malam tadi.

Selepas mendapat maklumat, wartawan Kosmo! Ahad yang menyamar sebagai pengunjung di pusat hiburan itu mendapati aksi itu sebahagian daripada pakej parti liar yang diadakan khas buat pengunjung kelab tersebut pada malam minggu.

Bermula kira-kira pukul 9 malam, kelibat lebih 100 orang yang rata-ratanya terdiri golongan songsang tersebut dapat dilihat membanjiri premis berkenaan.

Eiii...jilat2 badan pula tu. Parti macam ni harus dibenteras. Kalau tak makin menjadi-jadi. Nanti Malaysia jadi sarang golongan songsang pula. Tuhanku...selamatkanlah umat manusia akhir zaman ni. Agar sedar apa mereka lakukan. Amen. Geli aku dibuatnya.

11 comments:

Fifi Rahmat said...

ah, you cant stop the idiot, dont you? diorg x fikir panjang... bkn blh bawak kawen pon sesama jenis. menjatuhkan maruah jeee.

feel free to visit my blog!

sarah shafie said...

dunia akhir zaman..

Aidi-Safuan said...

jalan munshi abdullah kat mane erk? nak pergi la. :p

b.O.n.d.a said...

astaghfirullah al-azim..

pada zaman nabi Nuh dahulu, Allah dah turunkan bala dengan banjir besar..

ikut lOjik akal, nabi Nuh adalah nabi ke-3..Nabi Muhammad SAW ke-25..
cuba bayangkan dalam jarak masa tu banyak mana kemungkaran dah berlaku? tambah2 bila tiba zaman kita nih..

bila2 jer Allah bleh turunkan bala..isk...

adakah kita bersedia?

admin, nice infO..
;)

Admin said...

seram juga...kalau tjadi lg banjir besar bonda..emm mmg payah nk stop golongan ni...skurangnya ada jalan2 nk kurangkan gejala ni....aidi jgn gatal2 ni p sana...buat pe...sekodeng mrk ka...he3

M a W a D D a H said...

isskkhhh...adehh...macam-macam hal ngan dunia sekarang...

Admin said...

itulah...manusia pelik...

LUKISAN PENA said...

hati2 manusia sekarang banyak yang dah sakit...tak tahu nak buat apa dah dlm hidup mereka..

semoga mereka kembali..
bumi dah sampai ke penguhujung..

Admin said...

itulah..mintak dijauhkan pkara tk baik

0sh!Nz d' sen0r!ta said...

ishk.. tak senonoh btulla. tak geli ke hape dorang ni? bertindak macam manusia takde otak.

Admin said...

entah apa mrk fikir kita pun tk tau

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."