Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Wednesday, May 12, 2010

Anda Sukakah Kawan Yang Suka Bebel Macam Mak Nenek Je Tiap Kali Keluar?

Credit:Google



Semua orang perlukan kawankan. Kalau tak ada kawan, rasa sunyi pula hidup. Ada kawan bolehlah kita enjoy & buat apa saja aktiviti yang boleh dikongsi bersama dengan hati gembira. Agaknyalah.


Tapi kalau dapat kawan yang asyik bebel macam mak nenek, macam mana pula? Fuh…penatlah dengan kawan macam ni. Geram dibuatnya. Tiap kali keluar ada saja dia nak tegur kita, bukan dengan suara kecil. Agak besar juga. 


Kalau aku memang direct aku cakap. Macam mak orang je. Then cakap tak kenal2. Terus jalan, biar dia ikut kita dari belakang. Siapa suruh membebel je. Malulah orang tengok. Ni belum jadi isteri orang, dah perangai mengalahkan mak nenek je. Biasalah kawan dengan perangai masing2.


Bukan tak boleh bebel tapi mestilah kena dengan tempatnya. Jangan sikit2 nak bebel. Orang pun boleh bosan tau. Kalau di tempat public, elok cabut je. Biar kawan tu sorang2. Siapa suruh bebel je tak kena tempat, buat malu je. Cabuttttt.

7 comments:

ciK LyndaWawa igUana said...

saya pulak tak suke kawan yang mengutuk kawan dari belakang....

hans said...

bebel sikit2 jer
kalau bebel panjang2 kacau mood

ASaDa RyutaRo said...

hahaha.. kalau xde kwn yg suka bebel2 ni sunyi plak nak bejalan.

kena dengan cara jugak la bebel. kalau bebel yang menyakitkan ati tu mmg wat pedih telinga je dgr, baik jalan laju2. hihi :P

kembatolo™ said...

tanak kawan yang suka membebel..tapi bes ada kawan yang suka merapu ngan wat lawak..hepi kan?hahaha

siti nur fadhilah said...

i kalau x suke i ckp je. geee.... :D

Roxy zai said...

huhu..sy ada juga kawan mcm ni..bila nk jalan,mmg dah agak dia akan tnya mcm2..kalah my mum oh!>.<..bengang=p

Admin said...

dah namanya kwn..kena terima juga tp perlu tegur juga...bosan dgr..haaa...kwn yg suka lawak mmg best...

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."