Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Wednesday, April 14, 2010

Mampukah Aku Mengikut Jejak RedMummy.Com



Siapa yang tak mahu menjadi seperti RedMummy, yang berjaya dalam dunia blog dan hidup mewah dengan hanya menulis blog saja. Pasti semua mahukan. Namun untuk menuju ke arah sukses yang dikecapi oleh RedMummy bukannya semudah ABC. Kena ada pengorbanan. Lebih2 lagi dari segi masa.


Dari berita Mymetro smlm, RedMummy dikatakan mampu meraih RM10,000 sebulan hanya dengan berblog saja. Wah…satu amount yang cukup lumayan bagi saya dan juga anda. Saya sendiri tak mampu meraih amount sebanyak itu. Yelah, blog saya tak sehebat blog RedMummy yang dikatakan sudah mencecah 1 juta pengunjung. Malah pengikut blog beliau pun tak terkira ramainya. Tak caya terjah blog beliau sendiri.

Melalui kemeriahan pengunjung ke blog itulah RedMummy memperoleh kegemilangan dan durian runtuh. Duit seolah jatuh dari langit je. Dengan hasil itulah RedMummy mampu membeli barangan mewah. Alahai bilalah kita ni dapat mengikut jejak RedMummy ye. Maybe dalam mimpi agaknya.

Namun mana tau mimpi boleh menjadi kenyataan kan? Ikut saja tips dan rahsia kejayaan RedMummy turunkan di berita Mymetro semalam. Dengan mempraktik tips tersebut, mana tau boleh menjadi seperti beliau. Tapi nak post 10 topik setiap hari, mampukah aku buat. Kalau setakat 3-5 post tu, bolehlah. Aku ni bukannya banyak idea sangat. Tak macam RedMummy yang sentiasa mencurah-curah ideanya.

Biasalah selalu ke sana sini, pasti ada saja info yang ingin disampaikan oleh beliau di blog RedMummy.Com. Harap2 kita semua dapat jadi sepeti beliau. Ok…usaha lebih sikit ye!

10 comments:

Ibu Ammar said...

laporan kat H mtro tu tak semua betul, Redmummy ada betulkan balik statement paper tu kat blog dia. lagi2 bab 10 post sehari tu. auta weh.

Unknown said...

2laaa..yg 10 post sehari mmg x betol lah..

uhuhuh...
slalu ikuti blog red mummy

Admin said...

apalah newspaper ni baut kepoh je lebih...hahaha...tipah t'tipu...

Yanmie said...

ha ye betul tu kakred dh perbetul kt blog dia :)

insyallah klu ada usaha dan cara blog yg betul blh je jadi mcm kakred, kenalah ikut tips yang dia kasik tu :) mudahan lepas nie blh je ikut jejak dia :)


www.yanmieonline.com

Abd Rahim said...

Tak mustahil, jika kita tak pernah berputus asa...tp red mummy mmg besh..

Admin said...

yup...dia mmg best....sentiasa hebat

chenta said...

rm10ribu tu dah macam gaji 5bulan kerja..hehehhe

Admin said...

itulah...tk mampu nk sampai target RM10 ribu ni

secret said...

oh...nk jd yellow mummy pula...hehehe

Admin said...

jdlah...hehehhe..mn tau famous pula

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."