Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Wednesday, April 7, 2010

Sanggupkah Anda Belanja RM96,375 Untuk Panjangkan Rambut Saja!! Tak Sanggup Saya

Mmg kalau nk cantik tu, sanggup buang beribu duit.
Alahai...kalau byk duit, tak pe.
Bolehlah belanja sukahati.
Lagipun buat pe nak cantik sgt, bukan bawa p mati pun.

Seorang model di Amerika Syarikat (AS), Brandi Irwin sanggup membelanjakan lebih AS$30,000 (RM96,375) bagi membolehkan rambutnya kelihatan cantik.
 
Walaupun harganya menyamai sebuah kereta, dia menyambungkan rambutnya supaya menjadi panjang dengan melekatkan rambut palsu di sebuah salun rambut di sini.

Pendandan rambut di salun itu melekatkan setiap helaian rambut dengan rambut palsu.
Proses itu melibatkan kira-kira 250,000 helaian rambut palsu dan mengambil masa lebih sembilan jam.

Irwin membelanjakan sekitar AS$47,000 (RM150,987) setahun untuk rambutnya..sumber:KOSMO

4 comments:

sophie said...

no way!!pnjng sendiri sudah

fitrijohari007 said...

uii..mahalnye..bley bli kete..huhu..tapi islam x bg sambung2 rambut ni..

Lady B said...

rambut kite dah panjang..
=)

Admin said...

org nk cantik mmg mcm tu kot

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."