Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Monday, April 26, 2010

Rozita Che Wan Cantik Ke? Berbunga2 Sudah Hati Beliau Sekarang, Kenapa Ya?

Gambar Dr: Kosmo

Anda rasa Rozita Che Wan ni Cantik ke? Bagi aku makin cantik & menawan je dalam gambar tu. Janda berhias yang cun kan? Paling suka tengok, bulu mata beliau tu. Pandai betul beliau menghiaskan diri ye. Lebih2 lagi lepas jadi single. Makin mengancam.


Walaupun dalam dunia artis ni banyak pancaroba, Rozita Che Wan ni terpaksa terima. Nak buat macam mana dah pilih nak jadi artis. Kalau orang gossip & mengata tu, terimalah seadanya ye. Nak simpan dalam hati sangat tak guna juga. Terpaksalah makan hati berulam jantung...he3.



Umur Rozita Che Wan ni dah mencecah 37 tahun tapi masih menawan. Biasalah orang cantik katakan. Dengar2 khabar hati beliau tengah berbunga2 sekarang. Patutlah makin berseri wajah. Dalam berita Kosmo aku baca, beliau dah jumpa seorang jejaka single yang sudah menambat hati beliau. Aku harapkan hubungan beliau sampailah ke mahligai syahdu..he3.


Apa2 pun aku cuma tertarik dengan gambar beliau kat kosmo ni je. Nampak berseri & cantik. Biasalah kadang2 gambar bukannya benar pun...ha2. Ya ka? Entahlah...mengarut je.

3 comments:

My Fun Dark Side said...

Entahla. Kadang2 riak muka dia macam seram/hantu pun ada sekilas pandang.

.::WaNiE::. said...

dia ni nampak cam plastik sgt lah huhuhu

eh tapi bos kite kata dia ni mmg body mantap gilo lah bila dia lalu cam sume laki pandang dia hahaha

Admin said...

ye ke...wow...tliurlah lelaki2 tu ya..ha2

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."