Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Monday, April 19, 2010

Ladang Seks Dengan Haiwan....Apa Nak Jadi Dengan Manusia Ni? Terul Betul!

 Tak sangka manusia makin teruk dah ye.
Sanggup buat seks dgn binatang.
Eiiii...dgr pun rs nak muntah.

Credit:Google
(Sekadar hiasan je)

SEATTLE: Seorang lelaki yang pernah didapati bersalah kerana menyeludup kokain ditangkap semalam selepas disyaki menguruskan ladang ternakan yang membolehkan pelawat mengadakan seks dengan binatang.

Douglas Spink ditangkap di ladangnya berhampiran sempadan Kanada bersama-sama seorang pelancong Britain yang dituduh mengadakan seks dengan tiga anjing.

Berpuluh-puluh anjing, kuda dan tikus peliharaan dirampas bersama-sama beribu-ribu gambar manusia melakukan seks dengan haiwan.

Setakat ini tidak dapat dipastikan sama ada ladang berkenaan turut dikunjungi pelancong lain.


Bagaimanapun, Penolong Pendakwa Raya, Susan Roe berkata, dia percaya ada pelawat lain yang datang sebelum ini.

Spink belum didakwa atas tuduhan melakukan seks dengan binatang buat masa ini.

Dia kini ditahan kerana melanggar syarat pembebasannya.

Syerif Whatcom County, Bill Elfo berkata, ejen yang menyerbu kediaman Spink menemui video yang menunjukkan pelancong Britain, Stephen Clarke mengadakan seks dengan anjing. Dia dituduh melakukan kekejaman terhadap haiwan dan dihadapkan ke mahkamah Whatcom County.

Pihak berkuasa menyerbu ladang Spink selepas menerima aduan daripada pejabat seorang peguam di Tennesse yang sering menerima panggilan telefon daripada lelaki itu mengenai satu kes seks dengan binatang.

Suspek dalam kes itu, James Michael Tait sebelum ini mengaku membuat rakaman video mengenai seorang lelaki mengadakan seks dengan seekor kuda di negeri Washington pada 2005. -Metro

5 comments:

rizputra7 said...

dah nazak tue....pelik2 jer

Admin said...

yelah mmg pelik

♥CIK SHA♥ said...

hoh??eeeuuuwww..geli kot..boleh pulak dgn menatang nak wat kerja..gile betoi la ai depa ni..huhu..

.::WaNiE::. said...

kuda? tikus???? anjing???

memang gile

Admin said...

mmg mrk ni gila...dah gian sgt agaknya....pelik2 btlkan

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."