Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Tuesday, April 13, 2010

Adamaya (Slot Akasia TV3)...Nak Tengok Jugak!!


Nak tgk juga...tp tk dpt.
Tk de TV sini, biasalah diam hostel.
Kalau tgk online, nk cari kat mn ye.

Dengar dr ulasan blogger lain, drama ni menarik.
T'ingin nak tgk.
Tk pe...nanti2 nk try cari kat Yautube.
Mana tau ada.

Emm...rupanya drama ni adaptasi dr filem 'I'm Not Single'
Tp knp pelakon lelaki org lain.
Cuba heroin je sama..tk pelah.
Asalkan jalan ceritanya menarik.

Bg yg msh tk tau mcm mn jln ceritanya.
Baca sinopsis ni:
Adam kelulusan undang-undang tetapi lebih cenderung kepada fotografi. Maya, 21 tahun ialah pelajar universiti tahun kedua dalam bidang insuran. Ibu bapanya mengambil keputusan mencarikan suami yang dapat menjaganya kerana mereka terpaksa bekerja di luar negara selama lima tahun. Adam ialah pilihan terbaik kerana ibu bapa mereka bersahabat baik.  

Adam menurut kehendak ibu bapanya kerana tidak mahu menghampakan mereka. Maya pada mulanya membantah kerana mempunyai kekasih hati, Dani (Faizal Yusup) tetapi selepas dipujuk oleh ibu bapanya, dengan alasan yang kukuh, dia akhirnya bersetuju. Walaupun tiada perasaan cinta, Adam sebagai suami telah bertindak bijak untuk mencari titik persamaan yang menyatukan mereka.

Mereka mula bercinta dan dikurniakan seorang anak. Selepas lima tahun, percintaan mereka menghadapi dugaan tatkala Maya digoda kembali oleh Dani. Adam mula berjauhan dengan Maya untuk mengejar impiannya dan ini membuatkan mereka sering bergaduh. Adakah Maya akan menyedari  tiada cinta yang lebih tulus selain dari cinta suaminya?
 Rasa2nya siapa Maya pilih?
Saya fikir suaminya.
Tkkan nk lepaskan suami yg baik hatikan.
Dahlah ada anak pula tu.
Tkkan nk sia-siakan 5 thn hidup bsama.
Emmm....payah nk cakapkan.
Suami isteri hidup bpuluh thn pun boleh cerai, nikan 5 thn.
Takdir hidup katakan!!.

3 comments:

impish_yatie said...

td bru dpt tgk..tp tak smpai hbs..agak menarik.. lawak la..hehehe...Lisa Surihani smkin maju dlm membawakan watak2 yg dipegang..syabas!!!

aneszailani said...

mcm teringin gak nk tgk..
tp ari2 pon bilik TV penoh..tunggu sminggu lagi balek rumah baru bleh tgk puas2..hehe

Admin said...

itulah tk dpt nk tgk..sedih...hehe.

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."