Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Wednesday, April 21, 2010

Jangan Berlagak Pandai Boleh Tak? Kalau Tak Tahu, Tanyalah!

Credit:Google
(Geramnyeeeeeeeee)


Manusia ada bermacam2 perangai. Biasalah kehidupan kalau tak macam ni, tak meriahlah dunia ni..he3. Tapi kalau dah tak tahu tu, janganlah berlagak pandai. Kan ada mulut tu. Gunalah. Tanya ...kalau tak faham ke, tak tahu ke or keliru ke. Ni tak diam je & berlagak macam tahu semua. Last2 menyusahkan orang lain & diri sendiri je.


Macam kes semalam ni. Amboi bukan main serah kerja yang dah disiapkan pagi2. Bila dicheck seimbas lalu. Buat geram je dibuatnya. Nasiblah saya ni dapat tahan marah dengan orang yang eksen je ni. Buat kerja tiap hari or bulan. Perkara yang sama, boleh lupa. Dahlah rujuk kerja yang lepas. Masih macam tu juga.


Tak tahu, tak pandai nak tanya orang pula. Macamlah orang kat tepi dia tu nak makan dia. Tu lah berlagak pandai tak bertempat. Last2 semua kerja salah. Tak pasal2 kena buat semula. Asyik buat kesilapan yang sama. Bengang betul dibuatnya. Kalau masih baru, boleh saya terima. Ni dah lama dah kerja.


Payah kerja dengan orang macam ni. Nak berlagak, jadi bos sendirilah. Jangan nak menyusahkan orang.

2 comments:

Kyuubi_85 said...

itu namanya bodoh sombong. berlagak pandai padahal satu apa pun tara tau.

dah tu, x tau tp tanak tnya org

.::WaNiE::. said...

i have to deal with these people daily

suruh buat kerja buat pandai2 bila tanya ok

last2 kene buat lain..

sakit jiwa dibuatnye

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."