Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Monday, April 26, 2010

Sanggupkah Anda Lari Berbogel, Gara2 Takut Kena Cekup Polis?

Ini bukan gambar bogel..ha3...lari

Adat dunia ada manusia baik, ada manusia sebaliknya. Semuanya dengan perangai & sikap sendiri. Tapi kalau dah buat salah tu, eloklah mengalah jelah. Dari anda sanggup berbogel lari sebab takut kena cekup polis. 


Memang memalukan bila tengah syok buat projek mega, kena serbu dengan pihak polis. Nak pakai baju tak sempat, terus lari berbogel je. Alamak...malunya aku tengok? Jangan bayang lebih2 ok...ha2. Dahlah tu dapat kena tangkap lagi. Makinlah memalukan. Aduh2...merah muka. Nak sembunyi kat mana muka malu tu ya...ha2. Amboi aku ni gelak kat orang je. Minta dijauhkan dari pkara tak baik ni.

Credit:Kosmo


Tengok muka amoi atas tu yang sanggup lari bogel. Malunya. Gara2 takut dicekup polis, seorang wanita bersama pasangannya sanggup lari berbogel ketika polis menyerbu sebuah pusat rawatan kecantikan di sebuah hotel di Jalan Pelabuhan Klang di sini malam kelmarin. 
 
 
Ketika serbuan dilakukan kira-kira pukul 10 malam itu, pasangan terbabit yang sedang asyik berasmara di dalam sebuah bilik terkejut dengan kehadiran sepasukan polis yang menyerbu bilik mereka.


Tanpa sempat memakai semula pakaian masing-masing, wanita dan lelaki tersebut cuba lari keluar dari bilik berkenaan tanpa seurat benang namun akhirnya ditahan pihak berkuasa.


Ketua Polis Daerah Klang, Asisten Komisioner Mohamad Mat Yusop berkata, wanita terbabit antara lima warga Indonesia berusia 20-an yang ditahan pada malam itu kerana disyaki menawarkan khidmat seks kepada pelanggan.


Menurutnya, hasil siasatan, polis percaya kelima-lima wanita berkenaan tidak mempunyai permit kerja yang sah berikutan kegagalan mereka menunjukkan dokumen perjalanan dan pengenalan diri...petikan:Kosmo


Biasalah tu, dah buat salah memang sanggup lari bogel. Anda pula bagaimana, sanggupkah? Elok jangan. Jangan buat benda tak elok ni. Memalukan je. Ingat ye!!

6 comments:

Mr Kamikaze said...

eh....tak sanggup...memalukan aje....

joegrimjow said...

memang sangat tidak senonoh!!!

AiZ said...

aku tak sanggup.... hikhik... ikutlah keadaan ... hikhik.. tapi memang aku tak sanggup...

nak tahu komen u kat entry i plak..hikhik >>AKU PERNAH JADI BLOGGER TAK GUNA!! Miahaha.. AKU TAK BANGGA PUN..



Admin said...

hahaha...siapa sanggup...semua tk kan...maluuuuuuuuuu

Aidi-Safuan said...

wahai maya karin, nape blog anda nih banyak bende2 yang tak sesuai untuk orang bawah umur cam aidi-safuan nih? malu tau aidi baca. :p

Admin said...

apalah aidi ni..mcmlah bwh umur sgt....

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."