Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Friday, April 16, 2010

Saya Mahu Blog Saya Di Jelajah Oleh Ben Ashaari


Ramai member blogger yang lain dah ikut serta post yang dianjurkan oleh Ben Asaahari yang bertujuan untuk membantu blogger baru mahupun yang lama. Itupun kalau sudilah. Tiada paksaan tau. Saya pun nak juga join. Mahu Ben Ashaari jelajah blog yang tak seberapa ni. 


Saya mahu blog saya dijelajahi oleh Ben Ashaari kerana:


-         Ingin Ben Ashaari memberi kritikan setiap gaya penulisan saya di blog ini. Tak kira negatif or positif saya akan menerimanya dengan hati terbuka hendaknye..he3.

-         Ingin Ben Ashaari memberi serba sedikit pandangan dan tips berguna bagi mempertingkatkan trafik di blog saya serta pembaiki segala yang rasa terkuranglah dalam blog ini.


-         Ingin Ben Ashaari jelajah dan kiranya berkenan, silalah masukkan link saya dalam list blog Ben Ashaari ye. Ini kerana blog Ben Ashaari ni sentiasa ada post baru dan setiap hari rasanya lebih dari 5 post dibuat oleh beliau. So, ingin berasa serba sikit tempias trafik beliau.


Rasa itu je sebabnya. Belum terfikir sebab lain lagi. Lagipun saya memang mahu seseorang yang kira berpengalaman dalam dunia blog untuk memberi serba sedikit pandangan tentang blog saya ni. Oklah….Ben Ashaari tolong jelajah segenap pelusuk blog saya ok. Terima kasih daun keladi ye!!
Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."