Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Tuesday, April 6, 2010

Dunia Artis Best Ka?

Gambar skadar hiasan je


Anda rasa-rasa dunia artis best ka? Bagi saya taklah sangat. Kalau jadi artis popular dan dapat income banyak oklah juga. Tapi semua tu perlukan pengorbanan. Yelah, ingat jadi artis ni senang duduk ka?

Setiap kelakuan dan apa saja yang anda lakukan pasti akan menjadi buah mulut orang terutamanya media massa. Tengok sajalah di media hiburan. Pasti penuh cerita pasal artis ni. Gossip sana gossip sini. Sama ada betul ke tak, kita sendiri kadang-kadang keliru dibuatnya.

Dunia artis ni banyak pancarobanya. Kalau anda buat silap sikit, mulalah kepoh satu media hiburan. Macam ayam. Telur sebiji, riuh sekampung. Hal peribadi anda juga akan dijaja-jaja di media massa. Hah…..hidup senang ke macam tu. Fikirlah sendiri?
Ada buruk, ada baiknya jadi artis ni. So, kalau nak jadi artis kena pandai bermain kata-kata sebab wartawan akan terjah anda dan tanya soalan yang kadang-kadang payah nak jawab. Biasalah nak korek rahsia artis katakan.

Tapikan kadang-kadang bukan salah wartawan pun nak gossip pasal artis ni. Ada setengah artis tu sendiri nak cari publisiti. Betul ka? Tu kena tanya tuan punya dirilah. Pendek kata, dunia artis kalau pandai bawa diri dan ada potensi untuk maju ke hadapan akan membawa nasib baik. Kalau sebaliknya asyik bergelumang dengan gossip buruk dan perangai tak baik. Tewaslah. Orang pun pandang naik meluat..hahaha.

4 comments:

joegrimjow said...

senang cite
xyah jadi artis
;)

secret said...

tk jd artis, tk glamourlah..hehehe

shafiq08 said...

kalau jadi artis kat hollywood best la..huhu..


http://belogbagus.blogspot.com/

Admin said...

yelah...lg popular

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."