Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Thursday, April 22, 2010

Mahu Cantik Macam Keiko Kitagawa, Alahai Jadi Diri Sendirilah. Buat Apa Ikut Orang Lain

Credit:Google


Keiko Kitagawa tu mmglah cantik. Dah asal dia cantik then ditepik lagi mekap & pgayaan fesyen baru, mjadikan dia makin cantik. Engko tu apa kurangnya. Cantik juga. Tak ikut siapa2 pun engko masih cantik. Jadi diri sendirikan lagi baik. Dari asyik ikut stail artis je, buat apa.


Bukannya tak boleh. Tapi lagi bagus ikut stail sendiri punya. Nak ikut semua apa ada pada artis tu buat pe. Engko takkan sama macam dia. Tengok cermin tu. Tak berubah pun. Sama juga. Hahahaha.


Siapa tak mahu secantik artis..kan? Tapi kalau artis tu cantik rupa je buat pe. Perangai macam entah apa2 je. Paling senanglah tengok kalangan artis kita sendirilah. Malas nak komen banyak. Yelah sendiri pun tak perfect bah.

4 comments:

cik EPAL said...

betul betul. jadi diri sendiri :)

Admin said...

tq cik epal sudi komen...nk ikut org lain tk gunakan

morriss said...

keiko memang comel...
kalau rajin senyum kt org lain, kalau muka tak cantik pun, lama2 org akan nampak kita cantik.. ;p

Admin said...

btl2 gak...ok senyum..he3.

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."