Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Monday, April 12, 2010

Ibu Nyanyuk Paling Muda Di Dunia....Wow Pecah Rekod Dunia Gitu!!

Emm..muda2 dah nyanyuk.
Payah mcm ni.
Lebih2 lg berurusan dgn org yg asyik lupa je.
Kena kuat sabar.
Mcm kes yg kerap sy alamai kat ofis.
Nasib tk teruk mcm ibu muda ni.
Kasihan juga kan.
Seorang wanita muda di Australia, Rebecca Doig lupa dia pernah melahirkan seorang bayi perempuan pada minggu lalu.
 
Doig yang berumur 31 tahun lupa pernah melahirkan seorang anak kerana dia merupakan antara pesakit Alzheimer atau nyanyuk paling muda di dunia.

Anaknya, Emily Doig dilahirkan melalui pembedahan di Hospital Hornsby di sini pada Selasa lepas tetapi sehingga kini bayi itu belum mendapat belaian ibunya.

Doig yang hilang pekerjaan kerana kerap lupa dan melakukan kesilapan disahkan menghidap penyakit Alzheimer pada Ogos tahun lalu. 

Dia merupakan pesakit Alzheimer yang paling muda pernah melahirkan seorang anak.

"Amat memilukan untuk melihat isteri anda seperti ini. Pada masa lalu, dia amat bertenaga. 

"Namun, dia kini merupakan kehidupan saya dan saya tidak akan berputus asa," kata suaminya, Scott yang berkahwin dengan Doig pada 2003. - petikan KOSMO

5 comments:

rossoneri said...

bila baca ni rasa macam takut plak jadi cam tuh

miloicekaw1119 said...

uish....
bhaya tu..
ank pun boleh lupa..

Admin said...

yup...risau gak...minta dijauhkanlah

aiDieNa said...

Kisah dia cam filem 50 first date plaks.. mmg sedeh kalau berkeadaan macam tu.. tak ada memori...

Admin said...

yalah...pernah tgk movie tu...nasib dia tk lupa suami...lupa anak je...

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."