Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Tuesday, April 27, 2010

Cerita Kedai Kopi Nuffnang: Trafik + Buffered Earning

Cerita kedai kopi malam ni tklah menarik sangat. Tengah penat ni. Nak fikir apa nk tulis pun macam no idea je. Tapi tetap bersemangat nak berblogwalking lagi. Misi balas membalas kunjungan blogger lain yang baik hati..he3.


Minggu ni, blog aku ni tak de kejutan menarik sangat macam minggu lepas. Biasa saja. Cuma sekarang trafik maintain 200+ pengunjung sehari. Oklah dari bulan2 sebelumnya yang cuma 100+ pengunjung je. Walau apapun aku nak naikkan trafik blog ni ke angka 400+ pengunjung mcm hari tu. Namun rasanya agak sukar sikit sebab aku ni bukannya berblog sepanjang masa.


Lainlah orang lain yang sentiasa ke mana je ada internet kat depan mata. Aku ni banyak kerja kena buat. Amboi macamlah aku je kerja..ha3.



Nilah jumlah pengunjung blog aku ni minggu ni. Ok tak? Bolehlah, ramai jugakan. Cuma tak mampu nak kalahkan otai2..ha3. Mimpi betullah aku ni, nak ikut jejak mereka.



Hari ni dapat rezeki lagi. Satu buffered earning baru. Pasal fashion2 punya. Kalau sudi terjahlah. Bagi yang serius nak tahu je ok. Yang saja2 nak main klik2 tu tak payah. Tinggal jejak je ok. Nanti aku akan myusur dari belakang. The End.

12 comments:

.::WaNiE::. said...

waa dpt lagi buffered

thniahh

ardinihumaira said...

bestnya dapat banyak buffered. congrats ye.. nak berjaya macam sis juga.. ^__^


Purple Untuk Kejayaan

Unknown said...

da lame x dpt buff
huhu
tahniah ye!

Abd Rahim said...

wah ramainya pengunjung...baguslah..

Admin said...

tklah ramai, biasa2 je....tq semua..hope u org dpt BE juga

abigemok said...

wah, maintain gitu traffic. aku punya maintain 100++ je.
Dapt buff lg? jeles ni. Aku dah lama tgu dpt buff lg, tp tk kesampain lg. huhu

Admin said...

sabar je kyuubi...cuba update survey kat akaun nuff sana...biar npk menarik je org tgk..he3

*~ eLiEnZ 87 ~* said...

fuh yuhhh
banyak nye visitor,, dah leh panggil sifu neh.. hehehhe

Admin said...

blum dpt lagi....blum cukup trylah..he3

Admin said...

blum dpt lagi....blum cukup trylah..he3

Unknown said...

meh mai support member same ye..heheh...

Blog.Syarih

Admin said...

orait....hehehe

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."