Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Monday, April 19, 2010

Terkejut Tiba2 Trafik Meningkat Mendadak

Seperti hari2 biasa, tiap kali online mmg akaun Nuffnang aku terjah dulu. Biasalah selalunya hari isnin, akaun Nuffnang kita sudah diupdate. Dapatlah tgk rezeki sama ada bertambah ataupun tak. Sambil tu tgk2 juga jumlah analisis pgunjung ke blog ni untuk smlm.


Wah...biar btl. Nilah ptama kalinya dalam sejarah berblog, aku dapat pengunjung seramai ni. 400+ pengunjung. Fuh dah dikira pecah rekod ni. He3...just utk blog aku jelah. Kalau blog blogger lain tak dikira. 




Start hari sabtu pengunjung mendadak myerbu ke blog aku ni. Hari ahad sudah mencecah 476 orang pengunjung. Wow....ternganga sikit mulut aku melihat perkembangan yang merangsangkan ini. Maklumlah sebelum ni tak pernah dapat pengunjung seramai ini. Nampak gaya impian awal tahun aku dah terlaksana dengan jayanya.


Kalau hari2 biasa selalunya malam saja aku berblog. Biasa waktu pagi kerja, mana ada masa nak tgk2 blog ni. Di office tak ada internet pun. So, kalau nak jalan2 blogwalking payahlah. Nak update blog pun buat waktu malam. Tu je masa yang ada. Time hari sabtu & ahad, memang sepenuh masa dengan berblog je. Itupun kalau tak keluar ke mana2.


Hari sabtu & ahad lepas mmg banyak entry saya pingkan di Geng Blogger, blogger.my & innit. Sebab itu rasanya ramai yang singgah ke blog aku ni. Selain dari jejak yang aku tinggalkan di blog member lain. Bterima banyak kasih aku kepada mereka semua ni sebab sudi singgah ke teratak buruk aku ni.




Keyword untuk berita Achik Spin (Al-Fatihah buat beliau) pun banyak membantu membawa trafik yang naik mendadak ni. Yelah ramai yg tkejut dgn berita kematian beliau yg tiba2 tu. Termasuklah aku sendiri. Walaupun aku ni bukan peminat setia beliau. 


Aduh penat pula bercerita panjang ni. Ok paling last. Berita best. Aku dapat buffered earning baru lagi. Serononknya dalam hati dapat banyak buffered earning. Makin cinta cinta aku kat Nuffnang...he3.




Bagi yg berminat saja dijemput utk menerokai keindahan iklan 'STD Asia Fashin Exchange' ni ye. Yg tak bminat tinggalkan jejak je. Nanti aku ikut kat belakang ok.......akhir kata...penat dah ni...bye2.

20 comments:

Azhari said...

wah....tahniah...tahniah, nampaknye mcm nak ikut jejak si redmummy.com..
mana tau lepas ni.

p/s : xde niat nak buka domain.com sendiri ke.... dah bleh pegi jauh ni

Aidi-Safuan said...

wah, nih bakal masok project alpha season 3 nih. :)

Admin said...

tq ye hariaie...nk ikut jejak redmummy tu masih jauh lg...hehhee...domain sdiri...blum lg...lgpun tk brp pandai sgt ni

Admin said...

aidi....impian nak msk project alpha tu masih jauhlah...tak mampu kaki nk melangkah dah..hahaha

nughul said...

wow bestnya....kasi up agy trafikk 2

abigemok said...

wah, best aa korang leh dpt traffic mcm tu. aku ciput je. huhu

Amdhas said...

semoga dengan meningkatnya traffic, semangat ngeblog meningkat pula

a t t said...

waah!! best gile trafik naek..huhu~

saya_arief said...

wa...tahniah2..aku nye xpenah smpai tahap tu.

p/s:owg cakap xelok expose kite nyer BE tuh..xtaw la.

Ibu Ammar said...

errr..best2! traffic camtu kalau boleh maintain mmmg mantap lah. =)

.::WaNiE::. said...

waa bestnye cecah 400

wani penah rekod sampai 200+ jek hikhikhik.

terus success okeyy

A D I A said...

wahh mencecah 400+, hebat tu. kita cecah 150 pun dah sujud syukur dah hehe. lepas ni gigih2 kan lagi mana tau leh jadi redmummy :)

..nOj.. said...

wah ari ahad seramai tu mmg tul2 best tu. tahniah tahniah

student said...

tahniah...best kalo ada trafik tnggi nih..:)

Admin said...

tq semua....ptama kali dpt komen byk mcm ni..hehe

Admin said...

mmg best dpt trafik byk mcm ni...tp kalau nk mcm redmummy tu payah sikit...anyway tq all

ArONEmZ said...

wow!!! ramainyer!!! congratz2~ :)

rizputra7 said...

fuh...ramai2...

MyaFiza said...

mantap trafik.. tahniah2x...
sy pulak makin turun...sebab dh lama tak update blog..huhu...

Admin said...

tq...ramai time cuti je...time waktu keje, tk de ms nk tgk blog pun...

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."