Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Thursday, April 22, 2010

Otak Aku Blank, Bila Kau Ajak Aku Kahwin...Anda Pernah Alami Macam Tu Tak?


 Credit:Google

Hai lady, pernah anda rasa tiba2 lidah kelu nak berkata-kata & otak tiba2 blank. Bila si dia, buah hati pengarang jantung anda menyampaikan hasrat untuk memetik anda sebagai isteri yang akan menyerikan istana bahagia yang kamu dua akan bina kelak? Ataupun anda menangis kegembiraan sampai tak tahu nak cakap apa?


Memang happy tak terkatalah kalau saya dapat proposal kahwin ni. Siapa tak gembira beb. Lebih2 lagi di propose oleh si dia yang dicintai. Tapi lady, kalau dia orang yang baru anda kenal. Macam mana pula? Apa jawapan yang akan anda beri?


Emmm…saya pernah alami situasi macam ni. Saya masih baru mengenali dia. Tak sampai setahun pun. Dia sudah menyatakan hasrat  hatinya untuk mengambil saya sebagai isterinya. Kalau saya setuju, dia nak bawa saya berjumpa ibubapanya. Apa lagi saya, tiba2 otak jadi blank seketika. Tak tahu nak cakap apa.


Last2 saya bagitau dia dengan cara baiklah, agar tak menguris hatinya. Saya cakap beri masa kepada saya & dia untuk mengenali satu sama lain dulu. Lagipun saya belum dapat menerimanya sepenuh hati saya. Saya masih menyayangi yang lama. Ambil masa sikit kot..hehehe.

5 comments:

Amelia said...

wah bestnye! dalam hati pikir bile-lah-kekasih-nak-melutut-sambil-cakap-will-u-marry-me? :)

Roxy zai said...

erm..kalo org tua dulu2..dorg kawin atas rncgan kluarga..and bg masa seminggu cmtu je untuk saling kenal hati budi~..kalo sy plak,confirm blank abes!!=)

..nOj.. said...

masa 1st dlu tak kelu sgt... sbb dh redi nk jd wife. yg 2nd ni, mmg kelu, blank, rase nk pengsan. hahahaha

.::WaNiE::. said...

dulu masa encik labu kata pasal kawen

sy hanya bercakap dlm hatii

eii perasan mamat ni baru keluar ngn orang 2 kali dah ckp pasal kawen

ahahha

Admin said...

kalau insan yg kita syg...mmg tfikir bilalah agak dia nk melutut ckp will u marry me...waa bahagia rsnya...kalau yg baru kenal....fikir byk beb...tk kenal payah gak...

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."