Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Saturday, April 24, 2010

Ini Impian Fantasiku, Anda Pula Macam Mana??


 Mimpi fantasiku
(Credit:Google)

Kalau masa sekolah dulu impianku hanya satu iaitu melanjutkan pengajian ke peringkat lebih tinggi, Universiti. Impianku itu dah tercapai. Dapat kerja di sebuah syarikat besar dan kerja di bwh air-cond dengan gaji yang agak memuaskan pun dah tercapai.


Sekarang impianku utk hidup lebih senang bukan bermaksud hidup dlm kemewahan. Aku tak impikan suami yg kaya raya. Cukuplah yg rajin kerja dan menyayangiku hingga akhir hayatku di dunia ini. Kalau boleh di alam satu lagi. Ini sekadar impian fantasiku. Kalau realiti alangkah baguskan. Hehe3.


Impian pertamaku selepas mendapat kerja ialah ingin memiliki kereta sendiri. Yelah dah ada lessen takkan tak mau beli keretakan. Itupun mengikut kemampuanku. Kereta idamanku ialah kereta buatan Malaysia je iaitu MYVI. 


 Credit:Google

Aku dah plan awal2 nk beli kereta tu. Cuma masalah sekarang ialah aku tengah binggung nak pilih colour apa. Tp colour yg paling aku suka putih, hitam pun bgaya juga. Masalah kedua pula ialah kalaulah jodoh aku dapat org semenanjung. Alahai ini pkara paling memeningkan kepalaku sbb aku lbh suka duduk Sarawak je..haha2. Tp kalau dah dapat org sana nak buat pe…tgklah kalau dah jodoh.


Impian fantasi kedua aku pula ialah memiliki rumah sendiri. Ofcoz aku tk mampu nak beli. Mimpi jelah. Nk tau mcm mana ruang rumah aku impikan…ha ni dia.

 Credit:Google

Cantik bukan…skadar fantasi mcm tulah. Kita dpt bayangkan sst diluar kemampuan kita. Kadang2 best juga berfantasi ni. Cuma jgn terbawa-bawa ke alam realiti sudahlah. Kalau fantasi tu mjadi realiti ok juga. Sebenarnya impian ptama aku nak kahwin dgn kekasihku ms belajar di Universiti dulu. Tp apa nk buat ketentuan takdir. Kita tk dpt nak halang. Cinta hanya tinggal kenangan je. So, sekarang nk focus pd kerjaya. Itu more important.

2 comments:

miloicekaw1119 said...

moga impian kamo tercapai!!

Admin said...

amen...harap hendaknye..he3

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."