Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Tuesday, April 13, 2010

Perempuan Makin Kejam Ke Sekarang? Buang Sana Buang Sini!!

Alahai perempuan, eangkau dicipta dgn sifat penuh kasih sayang.
Lemah lembut & jiwa keibuan.
Tp knp engkau sanggup buang & bunuh anak tak berdosa begitu saja.
Seperti barangan sampah engkau perlakukannya.
Maybe perempuan abad baru yg bfikiran moden kononnya.
Entahlah....sendiri fikirlah.
Mcm kes ni...sanggup bunuh anak sdiri....manusia2.
Hilang sudah rs kemanusiaan agaknya.


PULAU PINANG - Mahkamah Tinggi di sini semalam memerintahkan seorang ibu supaya membela diri terhadap tuduhan membunuh dua orang anaknya dengan menjerut leher mereka menggunakan wayar seterika tiga tahun lalu.

Hakim Datuk Mohd. Zaki Mohd.Yasin membuat keputusan itu selepas pihak pendakwaan berjaya membuktikan kes prima facie.

Rosniza Ibrahim, 30, dari Kuala Kurau, Perak, menghadapi dua tuduhan membunuh anak-anaknya di rumah No. 7216, Taman Indah, Lebuh Batu Maung 8, Bayan Lepas pada 18 Februari 2007.

Dia didakwa membunuh Muhamad Alif Hakimi Idris, 6, pada pukul 11 malam di rumah itu manakala Muhamad Alif Hazimi, 2, kira-kira 15 minit kemudian di tempat dan pada hari yang sama.

Tuduhan mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan itu membawa hukuman mati mandatori jika sabit kesalahan....petikan KOSMO

4 comments:

ASaDa RyutaRo said...

dahsyat gak ni..
jerut guna wayar lagi..

hurmm.. ape la dia fikir. dia ni waras ke x? ke tertekan mcm kisah sorang lagi ibu yg tusuk anak dgn gunting tu?

INDRA QIRANA said...

ehemm..nak dekat kimat sebenarnya...

tukangkomputersekolah said...

Dah hilang akal agaknya pompuan ni. Sanggup bunuh anak sendiri?

Gila agaknya.

Pasal hal buang anak, yang pastinya kes terpancut dalam la ni. Buat pandai, nak jaga bengap.

Admin said...

entahlah manusia skrg...anak sdiri pun boleh buat mcm tu....kalau tk syg anak bglah kat yg memerlukan dr dibunuh or dibuang mcm tu.

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."