Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Saturday, April 17, 2010

Betul Ke Lelaki Mempunyai Rasa Yang Seseorang Perempuan Itu Bakal Isteri & Ibu Kepada Anak2nya!!

Credit:Google



Kadang2 tertanya macam manakah perasaan lelaki terhadap wanita yang dia cintai? Memang agak sukar nak fahami hati seseorang. Perempuan mahupun lelaki, sama2 sukar nak difahami. Kalau dah cinta, pastilah sayangkan.


Cuma terfikir apa yang member saya smskan semalam. Saya tanya kenapa dia berkenan dengan si dia? Dia just cakap sebab dia so special dan lain dari lain. Ok, saya boleh terima alasan tu. Cuma satu. Dia cakap di dapat rasakan yang perempuan itu bakal menjadi ibu kepada anak2nya. Dalam otak kepala saya keluar symbol ni…????.


Ada macam tu ka? Bila ditanya macam mana dia dapat rasa macam tu? Dia jawab agak sukar diluahkan. Lagipun dia lelaki, taulah dia macam mana perasaan itu. Emmm….maybe juga betul. 


Yelah setiap orang ada perasaan tersendiri. Cuma saya fikir maybe perasaan itu timbul sebab perasaan cinta dan sayang sangat kepada seseorang. Entahlah. Itu kena tanya LELAKI yang pernah mengalaminya.


Mempunyai perasaan cinta dan sayang dalam hati adalah satu perasaan yang terindah dan sangat bahagia. Cuma kita tak tahu macam mana ending sesebuah hubungan cinta tersebut. Kerana takdir dan jodoh ketentuan Tuhan. Kita hanya berusaha saja. Kalau dia ditakdirkan untuk kita. Dia takkan lari ke mana pun. So, bercintalah dengan hati yang ikhlas ok.

8 comments:

Mrs. Q! said...

ouh. rasanya betul. kie-yu pnh tnye kt kwn2 yg dah married & da guys said mse jmpe isteri dia sblm kahwin, dia ada terdetik yg perempuan tu lah yg dia cari selama ni. magic kan?

Unknown said...

betul ke?hmm...mgkin kot..naluri

secret said...

magic btl ada perasaan mcm tu..btl kot..he3

nughul said...

nk cuba tny laa kt abg sy..hehe

Admin said...

yup..mmg magiclah kie-yu..maybe btl jugak

Admin said...

nughul...cubalah tanya...mn tau btl...sy pun msh ttanya2...he3

Ema Razali said...

err macam pelik jepp . tapi mmg selalu dgr lelaki cakap camni ^^

Admin said...

ye ke ema...i baru dgrlah...tp menarik jg ada perasaan mcm tu, maybe sbb kita ni dcipta dr tulang rusuk lelaki...entahlah

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."