Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Sunday, April 18, 2010

Tanda2 Anda Menghadapi Masalah MENTAL? Cuba Check Mana Tau Anda Ada Alaminya!

Bagi anda yg masih tk tahu tanda2 mslh mental.
Sila baca ni anak2 riang semua.
Mana tau anda ada memiliki salah satu tanda mslh mental ni.
So....ALERT ok!!



Pertama: Anda sentiasa menghadapi masalah untuk bangun tidur 

Kedua: Tengkuk anda sentiasa merasa sakit dan susah untuk memusingkan kepala

Ketiga: Rambut anda sentiasa  kusut masai  setelah mandi dan menggunakan syampu terbaik

Keempat: Kepala anda sentiasa merasa pening dan seperti berada di awang-awangan. 



Kelima: Berat badan anda terus meningkat dengan mendadak walau pun telah berusaha keras untuk mengurangkan berat

Keenam: Anda sentiasa merasa letih yang amat sangat dan sentiasa mengeliat

Ketujuh: Anda sentiasa  merasa fikiran terlalu sempit

Kelapan: Anda sentiasa merasa diri anda terlalu kecil dan selalu dipermainkan.

Kesembilan: Boss sentiasa marah dengan anda


Kesepuluh: Anda sentiasa basah kuyup ketika keluar makan tengahari walaupun berpayung

Kesebelas: Anda sentiasa dan selalu merasa penat yang amat sangat

Keduabelas: Anda sentiasa merasa diri tersepit


Ketigabelas: Anda sentiasa merasa kehadiran tetamu asing

Keempatbelas: Anda sentiasa merasa seperti hendak demam dan selsema serta kepala merasa panas

Kelimabelas dan akhir:
ANDA SENTIASA MERASA......KESEORANGAN DAN MERASA AMAT TAKUT.. SEPERTI ADA SESEORANG BERADA DI DALAM RUMAH.......... .HE...HE. ....HE.


Haaa.....dah jumpa mana tanda2 mslh mental yg anda alami skrg.

Yg no. 1 tu mmg dialami oleh semua org.
Kalau dah tido lewat mlm, nk bangun esoknya mmg malas..he3.

4 comments:

ardinihumaira said...

hehe.. memang malas nak bangun pagi.. adoyai...


p/s: menariknya entry ni besertagambo miauuuuu :)

♥CIK SHA♥ said...

huii..macam banyak je yg kena ni..ku ada masalah mental ek???takotnye!!!hahaha..

kalau ada masalah mental boleh tulis blog lagi ke??konpius lak..hoho..

::IenaFazlyna:: said...

erk..rasenye ade bebrape yg ko tulis tu kena ngan aku lak...aku sakit mental kah???mungkin

Admin said...

haha...entahlah...p check

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."