Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Wednesday, April 14, 2010

Awan Dania (Astro Ria)....Rindunye Nak Tengok Cerita Ni Lagi


Saya tahu psl drama bersiri Awan Dania ni ms balik kampung hari tu.
Lama dah tk tgk TV.
Biasalah kat hostel sendiri tk de.
Bila tgk post member blogger lain psl Awan Dania ni, terasa nk tgk pula.

Npk gaya kena terjah Yautube ni.
Hari tu yg saya tgk Awan Dania musim ke berapa pun saya lupa dah.
Tp nampak best je ceritanya.
Ada lucu sikit.

Petikan sinopsis Awan Dania 2 yg saya petik dr blog:
Sedikit sinopsis hasil garapan penulis skrip & pengarah mengenai drama musim terbaru ini. Kata mereka, Awan Dania 2 berkisar kepada kehidupan seorang gadis yang bernama Dania yang berjaya mencapai impiannya untuk menjadi pramugari di sebuah syarikat penerbangan sebelum ini.
Bagaimanapun, disebabkan menghormati persahabatan dengan rakannya, Dania mengambil keputusan untuk berhenti dari syarikat penerbangan lama dan menganggur untuk seketika.
Walaupun begitu, impian Dania untuk terbang di awan tidak pernah luntur dan akhirnya peluang tersebut datang apabila sebuah lagi syarikat penerbangan menawarkan peluang pekerjaan sebagai pramugari.
Dania pergi ke sesi temuduga dan bertemu dengan salah seorang dari pengurus kanan di situ, Safura. Dania telah mengembalikan kenangan pertama sewaktu dia bekerja dengan usia yang lebih mentah dan diterima bekerja di situ.
Episod baru dalam hidup Dania bermula sejurus memulakan tugasannya di tempat yang baru yang dikelilingi dengan rakan-rakan baru serta cabaran yang perlu ditempuhi termasuklah Benjy (lakonan Jehan Miskin) yang menagih cinta Dania.
Emmm...menarikkan...nk tau ending cerita ni mcm mn.
Dapat ke tak Dania bkahwin dengan Benjy ye?

2 comments:

Adry said...

yeap.. ceritanya ni memang best... suka tengok

secret said...

sy pun suka tgk...lucu pun ada

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."