Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Friday, April 16, 2010

Jadi Blogger Tak Semestinya Nak Cari Duit Pocket Je, Betul Tak?

Credit:Google


Anda buat blog ni buat apa ye? Nak cari duit pocket lebih ka or saja2 luangkan masa lapang? Atau sebagai tempat untuk luahkan perasaan serta mencari teman maya. Apa2 pun alasan yang penting kita semua enjoy berblog dan beretika dalam penulisan.


Kalau saya….tak payah sembunyi2lah. Memang saya buat blog untuk dapat duit pocket lebih. Yelah mula2 saya kenal blog pun sebab terbaca pasal Nuffnang yang boleh menjana duit melalui iklan2 yang ditawarkan. Nampak menarik, so saya cubalah nasib. Walaupun tak berapa pandai dalam dunia blog ni tapi saya cuba belajar sikit2lah. Lama2 jadi bukit…kan?



Namun lama2 libatkan diri dalam dunia blog terasa best pula. Dapat ramai kenalan baru. Selain dapat duit pocket dari Nuffnang. Malah dapat join giveaway yang menawarkan hadiah yang menarik. Tak kisahlah yang murah ke. Yang penting enjoy ma. 


Serba sedikit berblog ni dapat mengurangkan rasa tension di office, dapat meluahkan apa saja pendapat kita tapi jangan keterlaluan sudahlah dan dapat menghabiskan masa yang terluang dengan perkara yang berfaedah dari lepak di mana2 tempatkan?.  Memang tak dinafikan setiap hari saya luangkan masa dengan berblog. 


Kalau waktu kerja, malam saya mulakan operasi berblog. Kalau masa cuti iflah tak pergi mana2. Bloglah kerja saya. Sambil tu berblogwalking. Tengok post2 menarik di blog blogger lain. Dengan itu kita dapat mencari ilham lain dan info menarik.


Kalau berblog hanya untuk duit, entah ke mana agaknya penghujungnyakan? Saya sendiri tak pasti. Sendiri fikir ye…he3.

3 comments:

miss lolly a.k.a luvfareda said...

gudluckkkkkkkkkkk~

secret said...

emmm cari duit, cari kwn jg

Admin said...

tq ya...semua sy mahu...ha2

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."