Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Tuesday, April 20, 2010

Kekasih Asyik Busy Kerja, Apa Anda Rasa?

Credit:Google


Anda pernah mengalami situasi di mana kekasih anda asyik sibuk je dengan kerjanya. Sampai masa untuk bersama anda terhad dan anda terasa sunyi serta semacam dia tak pedulikan perasaan anda. 


Yelah asyik busy kerja, manalah sempat nak ambil tahu pasal yang berlaku ke atas anda. Bosan juga kalau ada kekasih macam ni. Kerja kerja kerja. 


Elok si dia kahwin dengan kerja dia tu jelah. Kita cabut cari orang lain..hehehe. Jahat betul. 


Dalam situasi macam ni, kita ni haruslah faham keadaan si dia yang ingin mencari duit lebih untuk masa depan yang lebih terjamin. Tapi…ada tapinya juga. Janganlah busy sampai tak peduli perasaan kita..kan?? Bahagikan masa sewajarnya. Dengan itu hubungan akan kekal bahagia.

8 comments:

Sylarius said...

Di sini lah peri pentingnya untuk wanita memahami akan bidang tugas si lelaki. Jika sudah kahwin, masa dapat diluangkan bersama pasangan pada waktu malam. Untuk yang masih belum lagi, jangan nak cari pasal nak luangkan masa dengan pasangan pada waktu malam.

whisperingmoment said...

hehe..u know what..i suke post nih sebab memang alami dulu-dulu..bf sibuk 24/7..non-stop..sakit hati pon ada..tapi sayang..gaduh xpyh citer la..tapi bila ingat2 kelakar pun ada..sabar jela..sekarang dah normal n kurang sibuk..:D

Kyuubi_85 said...

kerja, kerja juga. tapi jgn sampai lupakan org disisi. :D

sebelas said...

lelaki bekerja untuk kelaurganya jugak..bukan untuk orang lain :D

http://nomborsebelas.blogspot.com/

.::WaNiE::. said...

kdg2 xdek pilihan..pasangan kene faham

kakachan said...

hmm.. mmg laki kene keje.
kite pon kene fhm..
mgkin situasi kat sini smpai x nyempat lgsung tnye kabo kite kan.
marah gak la.. =(

rizputra7 said...

ok jer..tapi tak kan hari minggu pon buzzy gak..

Admin said...

yg ptg bahagi ms....jgn asyik bz je memanjang...he3...btl tak?

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."