Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Monday, February 1, 2010

Dia Buat Lagi...Kejam Betul Kau Ye!!


Ni yg buat aku geram ni. Dah tak tahan dah ni. Tk boleh nk control2 dah. Dah tahap nk gila tahan sabar ni. Benci betul....dia buat lg. Aaaa......knp knp, engko mcm ni. Knplah engko jeles dgn aku ha.

Aku nk blogwalking dgn jiwa yg tenang. Nk kenal2 kwn2 baru, nak terjah blog mrk, nk hentam mrk dgn komen mautku, nk listik ads mrk, nk ikut contest mrk buat, nk apa2 jelah. Knp knp...sampai begitu kejam engko buat kat aku ha. Tk boleh ke engko biar aku dgn dunia mayaku ni sorg2 ka? Aku tk suka gangguan engko yg myakitkan hati nuraniku ini. Terasa pedih menusuk jiwa tau. Sampai bengkak dah hatiku ini menahan sabar tau.

Aku dah tak tahan ni. Tak peduli engko dah. Engko dah melampaui batas. Engko kejam btl. Mcuri ketenanganku malam ni. Ahhh...elok aku disconnect je engko, dari aku gila mcm engko...wahai boardband yg lembap mcm kura2.

3 comments:

dizzydude said...

hohoho..sabar-sabar..betul punya marah nie..

eiy_Da said...

haha marahkan beruksband upenyer...sabo jek lah..hahah

Admin said...

yelah apa nk buat...sabar jelah

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."