Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Wednesday, February 24, 2010

Apa Punya Senior, Paksa Orang Berbogel Pula!!

Teruklah senior ni, nak buli budak baru je.
Kurang ajar btl...ni tk cukup ajar kot.
Sampai suruh org lain berbogel.
Cubalah diri sdiri berbogel dr suruh org lain...hampeh btl!!


Polis Korea Selatan menyatakan gambar sekumpulan remaja lelaki dan perempuan yang berbogel dan tersebar di Internet sebenarnya dipaksa berbuat demikian oleh beberapa pelajar senior mereka di sebuah sekolah tinggi di negara itu.
 
Pada minggu lalu, komuniti Internet gempar selepas melihat kira-kira 40 remaja Korea Selatan membentuk piramid manusia dalam keadaan bogel manakala tubuh mereka dibaling dengan tepung dan telur.

Beberapa imej lain menunjukkan mereka berdiri sambil menutup bahagian sulit atau sedang melucutkan seluar dalam masing-masing.

Media tempatan melaporkan gambar-gambar memalukan itu merupakan sebahagian daripada parti penutup majlis tamat persekolahan sebuah sekolah tinggi di Ilsan dalam wilayah Gyeonggi.

Beberapa mangsa berkata, mereka menerima mesej khidmat pesanan ringkas (SMS) daripada beberapa pelajar senior yang memberi amaran mereka akan menerima hukuman serius sekiranya enggan menghadiri parti itu. 

Mengulas mengenainya, Presiden Korea Selatan, Lee Myung-bak menganggap insiden memalukan itu sebagai isu budaya dan berjanji akan mencari jalan untuk mengubah sistem pendidikan negara bagi mengelak kejadian sama daripada berulang.

Sementara itu, polis mengklasifikasi kes itu sebagai jenayah dan akan memanggil 20 pelajar sekolah tinggi untuk disoal siasat kerana terbabit dalam insiden itu. - Agensi,Kosmo

7 comments:

chenta said...

naseb baik kat malaysia takde

lotikus disarimankan said...

gila ah.sampai suh berbogel...

PEJUANG KESENIAN EXTREME said...

MAcam2 la orang zaman sekarang ni..suka wat keja sia2...

Admin said...

kat malaysia..tk de kot..kalau kes lain ada..hahaha..mcm2 hal

wanes said...

sampai ati juga senior tu kan..

sipisenan said...

pargh.. mintak jauh la mende2 gini ader kat malaysie.. huhu

Admin said...

bogel mungkin tk..tp buli sampai tumbuk2..ada...hari ni pun ada baca kat dlm news...teruk btl

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."