Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Saturday, February 6, 2010

Dilarang Beli-Belah Dengan Baju Tidur...Ada Juga Orang Macam Ni Ya!!

 Isss...siapalah yg suka sgt shopping pakai baju tido ye.
Pemalas btl..cubalah jg penampilan sikit.
Kalau shopping kat kedai sebelah tu tk pelah, ni kat shopping complex.
Apalah...ada juga org mcm ni.

Sekadar pyeri post...hehehe


Pembeli yang memakai baju tidur atau berkaki ayam tidak lagi dibenarkan masuk ke sebuah pusat beli-belah di Wales.

Larangan dilaksana selepas pengurusan menerima aduan daripada pelanggan lain.

Papan tanda larangan itu kini diletakkan di pintu masuk pusat beli-belah Tesco, St Mellons kawasan pinggir bandar ibu negara Wales, Cardiff yang dibuka hingga jam 10 malam setiap hari.
“Bagi menjaga perasaan majoriti pelanggan, kami meminta semua pelanggan berpakaian sopan apabila masuk ke perkarangan premis perniagaan kami. “Kasut yang sesuai perlu dipakai setiap masa dan baju tidur tidak dibenarkan,” kata kenyataan itu.

Hanya beberapa orang pelanggan pernah masuk ke Tesco dengan memakai baju tidur tapi jurucakap berkata, ia sudah cukup buat mereka melaksanakan peraturan itu.

“Kami meminta kerjasama pelanggan supaya tidak memakai baju tidur kerana majoriti berasa ia tidak sesuai dan memalukan,” kata jurucakap Tesco.

8 comments:

Taiko said...

Pakai kain pelikat pun tak boleh ke?

Capo Grande said...

kain pelikat kan pakaian sembahyang...bukan pakaian tidur taiko....huhu...

Nadya ©™ said...

Pakai baju tidur la hot..muahaha

Admin said...

mmglah hot nadya..tp cuba u try pakai p shopping complex...hehehe..

nurfaiz shaidan said...

mau tarik perhatian satu mall..
hahahahaha

silap2 kna halau sbb dorg ingatkan wayar putus..
:)

Didi Nadhirah said...

pakai baju kelawar....hehehe

Admin said...

wayar putus...mungkin juga..tkkan tk de baju lainkan, tk mampu beli agaknya

Sya Isya said...

masa saya kerja cashier dulu, ada 1 famly ni, anak dia pakai baju tidur, comel je saya tengok. budak laki umur dalam 3 tahun kot..

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."