Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Tuesday, February 16, 2010

Bila Kasih Makin Pudar....Suami Tikam Isteri Tuntut Cerai...Macam Itulah, Kisahnyeee!!

Seram juga...bila syg dah tak de.
Ptimbangan dah hilang, mcm2 hal blaku.
Minta dijauhkan semuanya.

MUAR - Orang ramai yang sedang menikmati juadah di sebuah restoran tergamam selepas menyaksikan satu adegan mencemaskan apabila seorang lelaki bertindak mengejar isterinya yang meluru keluar dari kereta sebelum menikamnya dengan sebilah pisau kelmarin.

Kejadian pukul 11.40 malam di restoran yang berhadapan dengan sebuah stesen minyak di Pekan Pagoh di sini itu berlaku apabila lelaki tersebut dikatakan gagal mengawal emosi sebaik isterinya berusia 37 tahun berkeras hendak meminta cerai.

Selepas menikam dada kanan wanita tempatan itu, dia yang merupakan warga Indonesia tetapi mempunyai taraf penduduk tetap berusia 41 tahun itu kemudiannya bertindak menikam perutnya sendiri...petikan:Kosmo

5 comments:

iedaLUVsham said...

giler! seram aku

saya_arief said...

seram nk mampos...
18SG + 18PL + 20DB + 80YZ.

sYeNgEt ke senget?? said...

motif??? lol.. baek dia ceraikan je.. tak pasal mati..hurm..

~0~ said...

memacam...

Admin said...

bahaya dpt laki mcm tu

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."