Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Monday, February 8, 2010

Sanggup Tukar Wajah Demi Kekasih Hati...Alahai, Be Ur Self Cukuplah!!

Haiiii...mcm2lah dgn manusia ni.
Dah bg muka elok..molek, nk tukar pula.
Tk bsyukur langsung.
Ni pula, nk tukar wajah hanya gara2 krn sorg lelaki.
Kalau btl laki tu syg sama kita, dia pasti terima kita seadanya.
Kalau tk..elok belah je.
Org mcm ni tk kekal lama punya dlm phubungan.

Pelakon terkenal, Jessica Alba menyatakan dia berasa sedih apabila mendapati terdapat seorang wanita China yang sanggup menjalani pembedahan plastik supaya wajahnya sama seperti aktres itu.
 
Wanita China itu yang mahu dikenali sebagai Xiaoqing sebelum memberitahu agensi berita Reuters bahawa dia mahu wajahnya kelihatan mirip Alba dengan tujuan untuk memenangi hati kekasihnya.
Kekasihnya itu berharap supaya Xiaoqing akan kelihatan seperti seorang bintang Hollywood.

Sebuah hospital di Shanghai bersetuju untuk membedah wanita itu tanpa sebarang bayaran.

Tawaran percuma itu dilakukan bagi membuktikan doktor di hospital tersebut mempunyai kemahiran membuat pembedahan plastik seperti dikehendaki Xiaoqing.

"Saya berpendapat, anda sepatutnya tidak perlu mengubah diri anda.

"Jika seseorang menyintai anda, dia (kekasih) akan menyintai anda tanpa mengambil peduli perkara lain," kata Alba yang kini sedang berlakon dalam filem terbarunya Valentine's Day kepada agensi berita AP. - Agensi,kosmo.

3 comments:

Armyrule said...

jenis xbersyukur apa yg ada camni la...jesicca alba tu lawa ke?...tp klu jd awek aku, ok jer...hahahaa

Ery Farieha said...

alahaii
laki tu pn 1. nak demand2.
huhuhu.

Admin said...

elok tinggal je org mcm tu..demand sgt...tk ttn lg jd suami pun

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."