Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Wednesday, February 24, 2010

Ke Mana Je Aku Terjah, Asyik2 Jumpa Benda Ni....Sakit Mata Aku Tengok


Apahal aku rs sakit mata eek....apataknye, asyik nk tgk iklan ni je.
Kat mana2 saja aku pergi.
Terjah sana, terjah sini..tu juga iklan aku npk.
Malas aku nk clik..bukannya btl pun.
Buang ms aku je...elok aku clik iklan yg aku rs best je.

Ni ha..iklan yg myakitkan mata aku ni.
Penat tgk....ko org pernah npk iklan mcm ni tak?


Iklan ni aku jumpa kat Imcurtain


Kat Geng Blogger juga aku jumpa.

 Ni pula...aku jumpa kat blog member blogger yg lain.
Iklan apa ni ya..Innity ke?
Aku rasa tak...Innity hijau je kan????
Apa2lah...asal bahagia..hahaha.




Dulu...aku npk iklan mcm ni juga tp nombor je tukar.
Kalau tak silap aku 999.999 visitor ke apa..mcm tulah.
Ubah2 sikit...tp serupa je.
Dulu pernah juga clik...tk de benda menarik sgt.
So..bila je aku jumpa iklan ni...aku boooo layan je.

Kalau iklan nuffnang or Innity..oklah aku clik.
Iklan lain ok juga tp tgklah, kalau aku suka..hehehe.
Oklah...chow dulu....jumpa lg.

8 comments:

TMUkmkd said...

rasanya tu innity

http://syafiq.net

PEJUANG KESENIAN EXTREME said...

Rasanya itu iklan berbayar tu..(inity la)

ajie said...

innity tu.. klik r lain kali.. huhuhu

chugie said...

iklan tu, memang penah jumpe pun..

Kyuubi_85 said...

slalu jumpa iklan tu... rasanya bukan innity, tp innity tlg iklankan je... rasanya.. aku pun tak tau jg

Admin said...

oo..emm tgklah mcm mn..hehehe

cydane said...

yupp..aku pun slalu dpt mcm tu..mcm tau2 je..hehehe

Admin said...

emm ye lo..iklan yg tarik org utk clik..hehehe

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."