Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Wednesday, January 26, 2011

Hadiah Hari Jadi Buat Sahabat Dan Orang Tersayang


Semalam hari jadi member cina aku, sebelumnyakan dia ada jemput aku ke majlis makan2 sampai balik bilik kekenyangan aku dibuatnya..hehehe. Bagi memperingati hari jadinya itu, aku belilah sesuatu yang aku rasa cute2. Lagipun dia jenis suka benda cute2 juga. So, aku dengan amoi cina pilihlah hadiah ini:


 
Cute tak?
Semestinya cute..boleh dibawa tido malam sekali.
Letak kat leher, pasti lena dibuatnye....:0

Sebelum bagi kat member hadiah, kenalah balut dulukan.
Tadaaa......nilah hasilnya.


Pembalut love2 gitu.
And diserikan juga kad ucapan ringkas serta lebihan kertas teddy bear.

Oklah juga...aku bukannya pandai nak hias cantik2 pun.
Yang penting sampai ke tangan memberku.
Lega hati, dia suka dengan hadiah itu.
 

Hari jadi yang paling special bulan ni ialah hari jadi my boyfriend..:)
'Happy Birthday' aku ucapkan buat si dia.

Hari jadi dia 28hb ni, tapi tak dapat nak sambut sama2 pun.
Sebab dia jauh di mata.
So, aku dah sediakan hadiah awal2 untuk dia.
Dan sudah pun bagi dekat dia, semasa dia datang jumpa aku tempoh hari.
Yang bawa aku jumpa bakal mak mertua aku..hehehe :)

Inilah hadiah yang tak seberapa aku berikan untuk dia.


Jaket.

Aku beli masa tahun baru 2011 hari tu.
Jenuh juga aku fikirkan hadiah apa nak bagi untuk dia.
Last2 aku terfikirkan dia minat kumpul jaket.
So, aku belilah jaket ni untuk dia.
Epy sangat sebab dia suka jaket yang aku belikan ini...:)
SELAMAT HARI JADI BUAT SAHABATKU
AND
ORANG YANG AKU SAYANGI.

4 comments:

Unknown said...

comel ah bee tu..
siuk bt peluk2..
hihi

Admin said...

yelah..hehehe

man yusoef said...

lelaki dan jaket tak boleh dipisahkan kot..hehe

Admin said...

hehe agaknyelah....:)

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."