Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Saturday, January 1, 2011

Faizal Yusup, Bekas Suami Penyanyi Siti Nordiana Meninggal Dunia?

Credit: mstar


Malam ni baru je balik ke hostel. Semalam ikut countdown di Esplanet Bintulu, then terus tidur di rumah amoi cina. Rindunye aku dengan blog, laptop dan bilik aku ni...hehehe. Macam lama pula tinggalkan bilik...:)


Sambil tengok2 page blogger dan entry terbaru dari blog yang aku follow. Tiba2 mata aku ni tertarik dengan entry 'Pelakon-Faizal Yusup Meninggal Dunia'. 


Terkejut juga dengar berita tu. Tak sangka pula cepat betul masa berlalu. Kes perceraian beliau dengan Siti Nordiana, aku rasakan baru je berlalu. Ni terdengar pula berita kematian beliau. 


Apa2 pun itu sudah ketentuan yang Maha Esa. So, bagi kita yang hidup ni, perlulah teruskan hidup. Al-Fatihah buat arwah Faizal Yusup, aku sampaikan. Mudahan roh beliau bersama orang beriman. Amin.




KUALA LUMPUR: Pelakon Mohd Faizal Yusup, 33, meninggal dunia di Pusat Rawatan Islam (Pusrawi) di sini, Sabtu, kira-kira pukul 1.45 petang akibat serangan jantung.
Menurut abangnya, Shaiful Yusup, 35, Allahyarham rebah ketika berada di bilik air rumahnya di Sentul.
Akibat kejadian itu, Shaiful dan isteri Mohd Faizal iaitu Rosmunira Rashid, 27, membawa Faizal ke Pusrawi untuk mendapatkan rawatan kira-kira pukul 10 pagi.
"Ketika di hospital, Faizal mengadu dadanya sakit dan berusaha untuk bangun sendiri tetapi saya halang," katanya kepada pemberita ketika ditemui di Pusrawi di sini, Sabtu.
Tambah Shaiful, ketika di Unit Rawatan Rapi (ICU), doktor mengesahkan dia mengalami masalah jantung apabila salah satu saluran pada jantungnya tersumbat...berita lanjut: Mstar

3 comments:

Anonymous said...

salam...


saya pun terkejut...

alfaithah ...moga Allah mencucuri rahmat ke atas rohnya..

amin

Admin said...

wslm...itulah..Al-Fatihah buat beliau..

Anonymous said...

aku jer kot yg kenal org ni..tp umur br 33 daa sakit jantung...fuhh..mati tue mmg tibe2..mmg buat aku lagi semangat nk exercise tiap2 minggu..haih....

al-fatihah...

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."