Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Thursday, January 13, 2011

Membiak Lemak Di Pizza Hut Kuching...Banyaknye Makan!!!

Entry lapuk...hahaha. Pictures ni aku ambil masa cuti2 di Kuching tahun lepas. Hari ni baru aku keluarkan dari hp dan siarkan disini. Lama juga aku simpan buat pekasam. Nasiblah tak jadi masam..hehehe.


Sepanjang cuti2 aku di Kuching, aku pergi makan2 je kejenya. Biasalah masa untuk menternak lemak, macam Cik Epal kita selalu tulis kat entrynya. Lagipun ada orang belanja bah, so apa lagi..orderlah sebanyak yang mampu dimakan.



Apa nama pizza hut ni ye, lupa dah aku...ada cheezy gitu namanya. Yang ni saiz sederhana. So, nampak tebal sikit. Kalau yang besar tu, nampak nipis. Pernah order masa dinner dengan kawan2 seofis yang nak resign. Yum yum....nampak sedapkan...memang pun sedap...hehehe.


Yang ni pun, tak kurang sedapnye. Aku suka makan ni. Cecah dengan mayonis, barulah ada umph...hehe.



Then aku order spagetti ni, sebab aku rasa macam mengidam pula. Yelah lama tak makan spagetti pizza hut. Rasanya.......tak berapa sedap pun. Tapi habis juga...hahaha. Banyak juga aku order, makan 2 orang je. Biasalah nak membiak lemak katakan.




Dan akhir, semestinya sup cendawan. Suka makan sup cendawan pizza hut. Rasa sedap, bagi akulah. Tak taulah anda. Manalah tahu, bagi anda tak sedap pula. Biasalah citarasa kita berbeza katakan. Apa2 pun tq buat ehem ehem kawan aku tu, sebab bagi aku free makan. Next time giliran aku pula belanja ok. Barulah adil...betul tak?

4 comments:

Zai Zamree said...

huih...terliuq tgk pizza tu...

Mohd Firdaus said...

ohhh tidak..knpa gmbr2 mcm ni yg keluar..dh la tga lapa ni..huhuhu

New Entry : Lotus Evora Kereta Baru Polis?

Admin said...

hehe...jom pizza..:)

Admin said...

hehe...jom pizza..:)

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."