Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Monday, January 31, 2011

Alamak RedMummy Reveal Incomelah! Wow..Banyaknye RM12,608.20!!!

Credit:RedMummy


Wow...banyaknye. RM12,608.20 tu beb.Nasiblah mata aku tak tersembur keluar melihat banyaknye duit dalam akaun Nuffnang RedMummy ni. 


Aduh....jeles tahap gaban aku tengok income dia ni. Angan2 bilalah aku boleh dapat income sebanyak ni. Dalam mimpi je dapat capai, kalau realiti...entahlah. Itulah sebabnye blog aku ni diberi nama 'Fantasi and Realiti, Duniaku'. Sebab aku ni suka berfantasi tapi dalam realiti tak tercapai pun keinginan tu. Tapi syukurlah apa yang ada...betul tak?


Itu baru income bulan Januari, kalau bulan sebelumnye. Entah berapa RedMummy ni dapat ye. Kalau aku, memang tak payah keje dah. Duk umah, buat keje umah and online memanjang je. Kalau keje pun, buat sekadar yang termampu je...hahaha....pemalas betul...angan2 bah.




Hah..yang ni pula income dari Churp2.Siapa yang belum join tu, joinlah sekarang. Rugi tau tak join. Kalau tak, pasti dah banyak macam income yang RedMummy dah dapat ni. Seribu lebih beb...aku yang baru join bulan lepas, just dapat RM0.40 je. Boringnye aku nak tunggu sampai beribu2 tu. So, aku tak bergiat sangat dengan Churp2. Dapat ke tak dapat, aku biarkan jelah. 


Yang penting income Nuffnang aku, naik naik naik. Tapi lambat macam siputlah sikit...sebab blog aku bukan blog red diva ni. Blog aku hanyalah blog fantasi sahaja...hehehe...:) 

 
Cerita menarik, klik sini:

7 comments:

izyantyPersonalTaste said...

banyaknye dia dpt, rya cina sakan le dia kan he3...

Admin said...

btl tu....mmg jutwan blogger hehehe

Unknown said...

laaahh.
aku bca entry dia yesterday..
mak oooi.
setahun aku blogging pun,
blom tentu dpt earning mcm tuh..

tp syukur gaklaa dgn skrg ni..
hihi

iddinm said...

Memang hebat lah pendapatan Red Mummy ni

Ken Wooi said...

banyak! o.O

Admin said...

yup mmg hebar gila..sbulan tu...kalau kita siput je tp syukurlah apa yg ada

FEDO said...

Sabar. Tunggu ja durian gugur.

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."