Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Tuesday, January 19, 2010

Manohara Cari Bakal Suami....Siapa Sudi, Angkat Tangan!!!

Cantikkan!!!..... Manohara ni.
Dulu heboh psl kes beliau dgn bekas suaminya.
Sy pun tk pasti mcm mn pjalanan kes beliau...mls nk tahu sgt.
Dengar khabar dia nk cari calon suami...siapalah btuah tu ya??

JAKARTA - Manohara Odelia Pinot (gambar) iaitu isteri Tengku Temenggong Kelantan, Tengku Muhammad Fakhry telah membuka pintu hatinya untuk mencari calon suami, lapor akhbar RMBlitz semalam.

"Jika ada yang sesuai (jika terjumpa calon suami baru) kenapa tidak?" kata Manohara semasa ditemui di Jeruk Purut, Jakarta Selatan, baru-baru ini.


Menurutnya, dia yang lebih dikenali dengan panggilan Mano di Indonesia tidak menetapkan syarat-syarat tertentu terhadap lelaki yang mahu menjadi bakal calon suaminya.

"Yang penting ialah dia menghormati Mano dan keluarga (Mano)," katanya.

Manohara yang berusia 18 tahun mengaku walaupun sudah didampingi ramai lelaki, dia masih belum menemui calon yang sesuai.

Bekas model itu menjadi popular selepas kisahnya didera oleh suaminya mendapat liputan meluas akhbar-akhbar di Indonesia. - Agensi:KOSMO

5 comments:

puteri katak said...

hahhaa mestilah dia kena cari laki baru..
kalo x camne dia nak bayar saman berjuta-juta hinggit tue.. :P

hariaie said...

pehh.... aku nak....bukan tgn ni je aku angkat... kaki2 skali ni oiii....

lepas tu dia kikis harta aku.... ranap2.....

Kyuubi_85 said...

aku nak!!!! hahaha...
tapi aku tak nak bagi sesen pun harta aku... nanti pastu timbul lagi "kes dera mano"... haha

hariaie said...

setelah di fikir, di teliti... sehabis-habisi....

wanita aku lagi cantik....

itu kerabat pun boleh kene... ni kan aku... mampus kne jual kat thailand kang... kah...kah..kah

Admin said...

hahaha...nasib2 lah tu kalau dpt jual. Payah btllah dgn org mcm ni kan

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."