Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Friday, January 22, 2010

Si Tanggang, Sanggup Engko Halau Mak...Ya? Nanti Aku Sumpah Jadi Batu Baru Tau

Alahai...apalah punya anak.
Dah hidup senang kat negeri org, lupa mak yg 8 bulan mgandungkan engko.
Sanggup engko buat2 tk kenal mak ya.
Mmg nk kena sumpah dgn aku ni.
Kurang ajar punya anak....elok aku buang dlm sungai dulu...hahaha.


Kasihan btl makcik..kena halau dgn anak yg tk kenang budi.
Nanti dia pati akan mdpt pembalasannya.

SERDANG - Hajat seorang ibu tua, Tumi Wongsorujo mahu melawat anaknya bagi melepaskan rasa rindu setelah berpisah selama tiga tahun bukan sahaja tidak tercapai, malah hatinya hancur apabila dihalau anaknya itu.


Tumi, 52, yang datang dari Kuching, Sarawak dikatakan sanggup meminjam wang daripada sanak saudara untuk membeli tiket kapal terbang ke Kuala Lumpur pada Selasa lalu dan mencari anaknya itu walaupun tanpa alamat lengkap.

Usaha nekad Tumi mencari anaknya itu yang dikatakan tinggal di Serdang akhirnya membuahkan hasil apabila dapat menemui rumah anaknya malam kelmarin selepas dibantu oleh orang awam dan polis.

Namun apabila sampai di rumah anaknya, dia bagai terkedu apabila anak sendiri tidak mengaku dirinya ibu dan lebih pedih Tumi diherdik dan dihalau oleh anak perempuannya yang tinggal bersama suami barunya...petikan:KOSMO

5 comments:

Of Tr@vels, 3nvironment and bl@bl@bl@ said...

anak tak berguna..harap2 dilaknat oleh Tuhan..atau betul2 kena sumpah jadi batu..kesian ibunya

ASaDa RyutaRo said...

heyy.. ri tu kisah ayah d halau anak. ni pulak kisah mak?? x leh jadi anak2 malaysia ni..

memang dak2 malaysia mcm ni ke?? jenis x kenang budi?? isk.. rosakkan adab bangsa tol la..

*semoga anaknya insaf suatu hari nti.. amiin..

zaiMi said...

gila kejam! bila nak bertukar jadi batu ni? huh!

sue said...

apa jenis anak daa...ceh

Admin said...

anak tk kenang budi mcm tu lah....ada msnye nanti sedarlah tu..hrp sedar sblm tlambat

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."