Shopping Online Di Sini :) :)

Shopping Online

Rakan2 MayaKu

Monday, March 1, 2010

Lakonan Semula Kematian Jacko....Entah Bilalah Agaknya Selesai Kes Beliau Ni!!

Tk habis2 dgn kes kematian Jacko.
Mcm tk ada ending saja.
Apa2 pun kita doakan rohnya tenteramlah.


Satu lakonan semula yang menunjukkan Raja Pop, Michael Jackson meninggal dunia telah disiarkan di sebuah stesen televisyen Amerika Syarikat (AS).

Program selama 30 minit itu menyiarkan beberapa adegan yang menunjukkan seorang lelaki yang memiliki wajah mirip Michael pada malam Jumaat lalu.

Antara adegan yang dipaparkan ialah Michael yang popular dengan panggilan Jacko dan meninggal dunia pada 25 Jun lalu akibat jantung terhenti berdenyut di rumah sewanya di sini sedang diberikan bantuan pernafasan.

Adegan paling mengejutkan ialah paparan imej mayat Jacko terbaring dengan memakai tuala di atas meja bedah siasat.

Program itu menunjukkan temu ramah dengan anggota-anggota jabatan Bomba Los Angeles yang terlibat dalam kejadian tersebut.

Peguam keluarga Michael, Brian Oxman turut ditemu bual.

Koroner Daerah Los Angeles memutuskan bahawa kematian Jacko disebabkan oleh pembunuhan.

Namun, doktor peribadi Jacko, Conrad Murray menafikan melakukan pembunuhan dengan menyuntik ubat-ubatan pada tubuhnya. - Agensi,Kosmo

3 comments:

MiSz MaNja said...

Kesian kat die.. kesahihan cerita tu xde sape yg tahu melainkan Allah kan..

luZ a.k.a MLM eXpErtS said...

aku pn sngsi gak ngn doktor 2...
maybe da udng d sblik batu ne...

Admin said...

maybe juga...hanya Tuhan je tau

Related Posts with Thumbnails

Komen Dr Blogger

Grab This Widget

Blog Anniversary!!

Daisypath Anniversary tickers

My Anniversary Day :)

Daisypath Anniversary tickers

Radio Rentak Hidup Maya

Disclaimer

"All images are sourced from the internet and are in the public domain. We claim no credit for any images or videos featured on this site unless otherwise noted. All visual content is copyright to it's respectful owners. If you own rights to any of the images or videos, and do not wish them to appear on this site, please contact us via e-mail and they will be promptly removed. We are not responsible for content on any external website, and a link to such site does not signify endorsement. Information on this site may contain errors or inaccuracies; the site's proprietors do not make warranty as to the correctness or reliability of the site's content."